Friday, July 30, 2010

Kenapa anda MESTI memiliki "BACA"?


Salam dan selamat pagi semua. Ramai yang bertanya apa sebenarnya kandungan ilmu yang terdapat dalam "BACA"? Sebenarnya "BACA" bukan sekadar satu buku Motivasi Diri..ia disampaikan dalam bentuk kisah hidup saya dari kecil sehingga saya berjumpa perniagaan ini. Pengalaman GAGAL dalam beberapa Bisnis sebelum ini membuat saya begitu serik ingin mencuba lagi . Bagaimana kisah gadis berusia 21 mampu merubah kehidupan saya 360 darjah! KENAPA saya meninggalkan kerjaya saya yang sangat hebat ketika itu, sebagai seorang Pengurus cawangan diMaybank dan telah berkhidmat selama 15 tahun! Bagaimana saya 'melepaskan' jawatan saya yang saya sandang sejak berumur 25 tahun (antara Pengurus termuda ketika itu!) dan mula melakukan Perniagaan yang telah menyerlahkan lagi kehebatan saya! Apa yang lebih PENTING ialah bagaimana saya dapat kembali keluaraga saya, anak isteri saya yang selama ini saya 'terlepas pandang' kerana kesibukan dan pangkat yang saya miliki membuat saya semakin jauh dan terus jauhhh...PENGORBANAN yang selama ini hampir membuat saya kehilangan kasih sayang dari anak-anak saya akibat terlalu sibuk dengan kerjaya saya! Alhamdulillah segalanya kian bertambah hebat dari hari kehari. Saya sekadar ingin berkongsi pengalaman ini bersama mereka yang ikhlas ingin BERUBAH demi masadepan diri sendiri dan keluarga yang tercinta! Untuk ketahui lebih lanjut miliki "BACA"...Ada 100 Tips Kejayaan dari saya! JANGAN berlengah..hubungi isteri saya,Kak Rin 0197711411 TEMPAH SEGERA!
"Fast Speed..Fast Result!"

1 comment:

AnJ said...

maaf, KP Azahar, saya rasa ada 'minor typo error'. "Fast Action...Fast Result"