Wednesday, June 10, 2015

WORKSHOP ANJAKAN MINDA JUTAWAN @WAMJ2015

Salam JUARA pada semua...
Alhamdulillah ... Seminar yang dinantikan selama ini kembali lagi!
WORKSHOP ANJAKAN MINDA JUTAWAN 2015 baru sahaja selesai diadakan di Kuala Lumpur selama 2 hari berturut-turut (30/05/2015 & 31/05/2015)! TAHNIAH pada semua yangb telah hadir!

Berita baik utk warga Utara pula!
JUMPA anda pada 13/06/2015!

RAMAI yang ingin BERUBAH..tetapi seringkali kandas di tengah jalan!
MUDAH BERUNDUR sebelum BERJAYA!
SERINGKALI rasa KECEWA dan telah BANYAK kali MENCUBA namun masih belum BERJAYA!

Saya akan KONGSI RAHSIA KUASA MINDA yang telah banyak membantu saya ketahap yang saya capai saat ini!

KEJAYAAN yang saya miliki hari ini BANYAK saya pelajari dari kelemahan saya dalam mengawal MINDA dan seterusnya BAGAIMANA kelemahan ini saya perbaiki dengan BERMINDAKAN seorng JUTAWAN!

JOMMMM....kenapa PERLU MENGELUH sedangkan kita belum lagi buat yang terbaik!

Semoga lahir lebih ramai lagi insan hebat hasil dari SEMINAR ini!

57 comments:

Anonymous said...

Seminar yang sangat3 POSITIF!! Untuk mereka yang belum pernah join, apa tunggu lag!!! RUGI x join untuk menuntut ilmu dari mentor yang sangat hebat!! Encik Azahar seorang mentor dan juga idola sy. Hebat! Sangat hebat!

Jangan lepaskan peluang keemasan yang menanti anda!!

Mohamad Ikram Zaki Jaafar said...

Saya SANGAT..SANGAT...SANGAT!!! teruja untuk menghadiri workshop ini. Bagi saya ia satu-satunya peluang yang perlu saya jadikan batu loncatan dalam proses transformasi minda, diri dan kehidupan saya. Terima Kasih kerana sudi mengadakan workshop sebegini, amat berkesan bagi membantu seseorang berubah menjadi LUARBIASA!!tak sabar rasanya untuk mencungkil keluar segala kemampuan diri dan mengubah hidup!!!

Anonymous said...

Seminar yang sangat "BAIK & MENGINSAFKAN SAYA" saya fikir saya sudah cukup hebat. Tetapi selama ini masih belum mengaum seperti "SINGA"

Anonymous said...

Workshop yg membawa byk aktiviti dan idea-idea baru dalam mempelbagaikan lagi cara-cara untuk menempa kejayaan dan membawa kemampuan diri kita hingga ke tahap maksimum. Mana mana kalau ada yang sengaja melepaskan peluang untuk ke seminar sebegini, anda amat amatlah rugi.

shemes said...

Tak sabar nak rasanya!!!!hanya tinggal 2 hari lagi!!! Workshop yg dapat mengubah hidup dan impian kita dan keluarga kita dapat dicapai!!!!!terbaik!!!

Noor Fazreen said...

Workshop yang SANGAT SANGAT SANGAT HAVOC! The bomb! Saya jamin anda tidak akan menyesal jika anda join workshop ni.

Workshop dari mentor yang sangat HEBAT iaitu En AZAHAR tidak pernah mengecewakan peserta!!

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:
0163787595

siti hajar said...

Terasa amat2 teruja untuk menghadiri seminar yg mungkin akan mengubah minda kearah utk memajukan diri sendiri dan memacukan diri utk menunaikan impian diri dan keluarga. Terasa tak sabar utk menantikan 2 hari lagi utk menghadiri seminar yg super awesome nie!!! Hoyyehh!!!

shemes, perak said...

Workshop bersama mentor terhebat!!! Detik yang ditunggu tunggu 13/06/2015!!!!
Waiting for the movement!!!

wan azree said...

Seminar yang sangat menakjubkan.. Selama ini saya seorang yang mempunyai semangat yang lemah dan kurang keyakinan pada diri sendiri. Saya PASTI...setelah berakhir seminar ini saya akan BERUBAH daripada insan yang biasa kepada insan yang LUAR BIASA. Luar biasa dari segi keyakinan dan semangat yang tinggi. Dimana BANGKITNYA GAUMAN SINGA YANG SELAMA INI MENDIAMKAN DIRI. Saya terasa sangat teruja dan bertuah kerana dapat menyertai seminar yang diadakan julung kalinya ini. TERSANGATLAH rugi jika saya membiarkan seminar hebat ini berlalu begitu sahaja...
Wan Azree
Langkawi, kedah.
0196622057

MOHD ARIF ZULKAFELI said...

Adalah satu Seminar @ Workshop yg sangat2 hebat...anda akan dapat buat or "push" semua (alam) ini merealisasikan impian anda dgn "Law of Interaction" yg akan anda belajar...anda akan dapat bezakan pemikiran anda mengunakan Akal @ Minda. Setelah tamat WAMJ ini anda akan tahu "trick" @ cara untuk berfikir mcm jutawan yg menyebabkan mereka (jutawan) berjaya....anda ingin berjaya? ingin tahu mcm mana jd jutawan? ingin mengubah hidup anda?....jgn tunggu lagi....WAMJ adalah jawapannya...

MOHD ARIF ZULKAFELI said...

Adalah satu Seminar @ Workshop yg sangat2 hebat...anda akan dapat buat or "push" semua (alam) ini merealisasikan impian anda dgn "Law of Interaction" yg akan anda belajar...anda akan dapat bezakan pemikiran anda mengunakan Akal @ Minda. Setelah tamat WAMJ ini anda akan tahu "trick" @ cara untuk berfikir mcm jutawan yg menyebabkan mereka (jutawan) berjaya....anda ingin berjaya? ingin tahu mcm mana jd jutawan? ingin mengubah hidup anda?....jgn tunggu lagi....WAMJ adalah jawapannya...

MOHD ARIF ZULKAFELI said...

Adalah satu Seminar @ Workshop yg sangat2 hebat...anda akan dapat buat or "push" semua (alam) ini merealisasikan impian anda dgn "Law of Interaction" yg akan anda belajar...anda akan dapat bezakan pemikiran anda mengunakan Akal @ Minda. Setelah tamat WAMJ ini anda akan tahu "trick" @ cara untuk berfikir mcm jutawan yg menyebabkan mereka (jutawan) berjaya....anda ingin berjaya? ingin tahu mcm mana jd jutawan? ingin mengubah hidup anda?....jgn tunggu lagi....WAMJ adalah jawapannya...

Anonymous said...

saya berasa sangat bertuah kerana dapat peluang ini.saya berasa sangat2 teruja n tak sabar utk menghadiri seminar ini!! lagi yang buat saya tak sabar adalah utk mendapatkan ilmu dari insan yg sangat hebat!!..ilmu yang benar2 akan mengubah kehidupan dan diri ni kepada ygng luar biasa..menjadikan diri ini lebih positif dan berjaya..insyaallah..sangat rugi kepada sesiapa yg tidak menyertai..di sini akan lahirnya insan2 yg hebat!!

natasha bebe
0175578765..

nini said...

WAMJ sangat HEBAT, tak sama gn workshop lain....sangat memberi kesan kpd minda sy...terima kasih kpd mentor sy, EN AZAHAR...

Mat Said Mohammad Afandi said...

Wow wow wow.. 1 program yang SANGAT2 LUAR BIASA HEBAT. Program yang berjaya menjadikan diri saya yang sebenar. Selam ni saya TAKUT dengan IMPIAN sendiri tetapi selepas hadir program ni MATLAMAT N IMPIAN saya semakin JELAS. Program yang membuatkan saya semakin akrab dengan family saya. Pengisian rohani yang sangat hebat. Saya datang dari JB ke KL semata2 nak turut serta program ni.. Selama 2 tahun saya nantikan program ni. Alhamdulillah dapat pergi. SAYA SUDAH, ANDA BILA LAGI???

Fendi JB
0127759767

dlaila said...

Alhamdulillah.. sy dah menyertainya.. mmg sgt2 berbaloi.. sgt2 memberikan kesan terhadap cara pemikiran sy.. br sy tahu kekuatan diri sy sendiri.. apa yg terpendam segala2 nya telah keluar.. keberanian serta ketegasan.. tq En Azahar..anda byk membantu sy dlm mengenali siapa diri sy sendiri..

Laila
0195513207

Anonymous said...

Workshop Anjakan Minda Jutawan adalah satu workshop yang sangat luarbiasa.
Jika anda mahukan perubahan dalam diri anda dan dalam hidup anda, saya pasti anda akan temui jawapan dan penyelesaian untuk semua keraguan dan dilema anda.
Jangan lepaskan peluang keemasan untuk bersama beliau dan belajar bagaimana anda boleh menghubah hidup anda 360°

Saya telah pun menghadiri Workshop anjuran beliau sebelum ini dan akan menghadiri Workshop yang sama buat kali ke2 pada hujung minggu ini.

Usah biarkan Akal menguasai Minda Anda!

Nk
016-284 2242

wan mohd najat said...

HEBAT!!! MANTAP!!! LAIN DR YG LAIN!!!..manusia diciptakan sebaik2 kejadian..tp mcm mane nak gune kehebatan MINDA kite sepenuhnya..WORKSHOP ni akan mengajar anda..kuasa MINDA mampu merubah kehidupan kite..kuasa MINDA mampu mendapatkan apa jua yg kite mahu..jutaan TERIMA KASIH pd MENTOR yg sgt2 LUAR BIASA HEBAT, EN AZAHAR..bimbingan terus drp beliau membuatkan sy YAKIN dan MAMPU merubah kehidupan sy ke arah yg lebih baik..jgn tunggu lame2..REBUT peluang utk DATANG workshop ni..MAJORITI peserta BERJAYA mengubah hidup mereka..termasuklah SAYA..MMG SGT2 BERBALOI-BALOI

CIKGU NAJAT
MELAKA
0187722184

Nurul Nadiah said...

Menuntut ilmu sangat penting dalam apa jua bidang. SANGAT BERBALOI WORKSHOP MINDA JUTAWAN!! Ya bukan sehari hadir ke seminar minda jutawan anda akan berubah menjadi jutawan tetapi ia bermula dengan TINDAKAN POSITIF!! Anda juga SURE BOLEH!! Ingin mengenali MENTOR saya dengan lebih rapat?? Jangan risau atau malu untuk PM saya.
Nadiah Azyze < 0172818524 >

NurSaliHaH said...

Alhamdulillah sy rsa sgt2 bertuah dpt menyertai workshop ni..Tak sbr rsanya utk mendptkn ilmu2 dr insan hebat yg dpt mengubah diri sy InsyaAllah...hanya anda yg dpt mengubah hidup anda..

Salihah
0145059293

Anonymous said...

WAMJ.....wow....sangat sangat berbaloi..workshop yang tersangat hebat..rugi kalau tidak pergi..En Azahar merupakan mentor saya selama ini...workshop ini dapat menukarkn pemikiran saya daripada akal kepada minda...isk...pendek kata rugila kalau tidak pergi..

Khairi JB
0137829644

Anonymous said...

Alhamdulillah..di beri kesempatan untk hadiri SEMINAR WORKSHOP ini..tak sabar rasanya untk timba ilmu dari mentor yg SANGAT SANGAT HEBAT EN AZAHAR..saya pernah hadiri seminar anjuran beliau sebelum ini dan segala kata2 dan ilmu yg beliau berikan masih terasa auranya..dan saya percaya kali ini resipi kejayaan yg akan diberikan oleh beliau lain dari yang lain..tidak akan dapt di luar sana..untk berubah dari biasa2 menjadi LUAR BIASA!!!!!!!

HEIZAT
PENANG
0135339569

Fadzil Masri said...

Tahniah bg sesiapa yg berpeluang menghadri workshop yg akn diadakan ni..sgt2 berbaloi..disana anda bukan sahja diberi pendedahan ttg rahsia bgaimana seorg jutawan berfikir malah anda akan di ajar teknik bertindak mnggunakan minda..apakah rahsianya ’Law of Attaraction’..rahsia hukum tarikan ini akan membuat anda sedar akan keupayaan dn potensi minda anda krn ia akan di ajar oleh mentor yg tidak lokek utk berkongsi rahsia ini,krn sy percaya beliau adlh insan hebat yg mahu melihat anak bangsa beliau maju bersama2 beliau..ayuh semua warga utara,rebut peluang ni keemasan ini..waiting is wasting..

jika anda masih ragu-ragu,boleh hubungi sy utk sy berkongsi pglman sy selepas manghadiri workshop ini.
Fadzil Masri,Melaka
011-3791 8164

Syahrul Ibrahim said...

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mentor hebat saya iaitu En AZAHAR kerana tidak lokek mencurahkan ilmu . Saya telah menghadiri seminar WAMJ di KUALA LUMPUR memang sangat2 luar biasa dan tidak pernah ada seminar yg sebegini pengisian nya diluar sana dengan tiket yg sangat2 berbaloi harganya . memang tak rugi kepada yang menghadiri seminar ini . kepada yang akan menghadiri seminar ini siap2 kan minda anda utk menjadi luar biasa !! . sekian ..

Sebarang pertanyaan :
Syahrul
0132880526 (whatsapp)
01125860249 (call/sms)

Anonymous said...

Satu seminar yg sgt hebat!!syukur alhamdulillah diberi peluang sekali lagi untuk hadiri seminar yg disampaikan oleh insan yg sgt hebat iaitu En Azahar..sgtla rugi kalau terlepas peluang ini..tak sabar nak nantikannya..!!

NINA
PENANG
0194517576

Ahmad Zaki Md Dahalan said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Zaki Md Dahalan said...

Hebat sangat hebat. Saya amat teruja untuk menghadiri workshop ini. Tambahan En Noor Azhar ingin berkongsi pengetahuan dan ilmu dalam bidang ini yg sangat hebat. Tak sabar utk saya sertai workshop ini. Rugi kalau tak joint. Hebat dan sangat hebat.

Zaki Ipoh
019-5120358

Anonymous said...

Setiap org mempunyai cita cita dan impian masing2..tp klu kita guna AKAL..pasti banyak alasan yang menyekat kita capai impian kita..tp klu kita guna MINDA..walaupun banyak halangan..walaupun banyak kali gagal..akhir nýer pasti kejayaan milik kita!

Apakah perbezaan antara AKAL & MINDA???

Semua nyer akan terjawab di WAMJ!!

~liza liez_graduan wamj_31/05/15_0199455729~

Sweety Myth said...

Alhamdulillah tak sabar rasanya nak sertai program workshop yang sangat hebat yg dibentangkan oleh mentor yang sangat-sangat hebat....En.Azahar mentor yang tak lokek berkongsi ilmu dan idea bagaimana kita berfikir menggunakan minda...bukan dengan akal

Dari langkawi kalau nak tahu lebih lanjut jangan segan dan malu untuk menghubungi saya

AZEAN 0175954988

Rìzqin Rizqìn said...

WAMJ ....pehhh memang hebat gila lah...terbaik dari ladang.kepada mereka diluar sana jom sertai seminar anjakan minda jutawan....apa kata akal dan munda anda.segala2nya bermula disini..dimana? Di WAMJ LAH...TQ EN AZHAR..diatas segala ilmu yg dicurahkan sejak 2009 saya bersama beliau mentor yg sangat2 hebat...sangat rugi kalau lepaskan perluang ini..jumpa anda di WAMJ

FAZLEY
melaka
0196264211 jom pm ramai2

Anonymous said...

TERBAIK! TERBAIK! TERBAIK, itu yang boleh saya sharekan, memang tak rugi kalaw ke WAMJ ni.selepas ke WAMJ ni baru saya lebih tahu potensi diri sndiri dengan Cara yang betul Dan lebih yakin.Memang AURAnya LAIN dari yang lain,pengisian yang cukup terkesan kepada diri.Memang tak rugi, saya sangat syorkan kepada yang ingin BERJAYA. - Ain (017 4494120)-

Myrul Putera said...

Training yg mmg AWESOME! en AZAHAR mmg hebat.. penangan beliau sampai bawa ke MIMPI.. training WAMJ ni mmg mnngubah MINDA kita dari minda org biasa mnjd LUAR BIASA.. alhamdulillah,sy bersyukur dgn PANDUAN & STRATEGI yg diberikan.. yg pergi mesti nak PERGI LAGI! boleyh rujuk saya jika rasa nk hadir training ini.. 0175607108 - Amirul
KL PERAK KEDAH

Hairulisma Misran said...

Alhmdllh,sy brsyukur sngt2 kepada ilahi dipertemukn insan yg sngt hebat ini,xlain xbukan En Azhar,Insan yg tidak pernah jemu membimbing kami,memberi tunjuk ajar n ilmu2 yg sngt hebat kpd kami,n yg trbaru akan datang xlame lg iaitu WAMJ,xsabar rasenye nk pg,excited n bersemangat sngt nk pg ni,sngt2 rugi sape yg xpergi,Jum jum rakan2 kita dtg beramai2 menimba ilmu yg sngt2 hebat ini...ikhlas dr sy - Hairulisma bin Misran (0193707646)

Anonymous said...

Hebat..hebat..hebat...mmg sgt2 hebat WAMJ...rugi sape yg xpegi..syukur alhamdulillah saya berpeluang menyertai WAMJ..terima kasih pada mentor saya En Azahar yg mencurahkan ilmu yg sgt2 bgs..WAMJ mmg terbaeekkk!!!

Shasha
Selayang KL
0126020603

Mohd Tarmizi Tarmizi said...

Sangat bertuah sesiapa yang meyertai program WAMJ..disini kita dapat mempelajari ilmu2 yang sangat berguna dalam kehidupan kita..untuk mencapai matlamat dan kejayaan..yang dikongsikan oleh mentor saya..En Azahar, selepas menyertai program ini, saya dapat mengatasi masalah keyakinan diri dan berani untuk melangkah kehadapan..

Tarmizi
Muar
0127493347

Mohd Tarmizi Tarmizi said...

Sangat bertuah sesiapa yang meyertai program WAMJ..disini kita dapat mempelajari ilmu2 yang sangat berguna dalam kehidupan kita..untuk mencapai matlamat dan kejayaan..yang dikongsikan oleh mentor saya..En Azahar, selepas menyertai program ini, saya dapat mengatasi masalah keyakinan diri dan berani untuk melangkah kehadapan..

Tarmizi
Muar
0127493347

Ct Fariza said...

Salam

sue shane said...

Assalammualaikum w.b.t... WAMJ adalah sesuatu yg sgt HEBAT dan sungguh LUAR BIASA!! Alhamdulillah.. saya sudah pun pergi.. Telah byk ilmu yg dicurahkan oleh mentor saya EN. AZAHAR.. Jutaan terima kasih yg tak terhingga saya ucapkan.. Sekarang saya byk menggunakan MINDA dan buang jauh-jauh AKAL yg jahat.. Kalau anda nak tahu... Tunggu ape lagi.. Jom la pergi.. Berbaloi-baloi.. WAMJ memang terbaekkk !! :)

Suhana
Kota Tinggi
01128933823

QisTiNaIsYaH Zain said...

WAMJ!!!! Sangat2 best.... ilmu yg dpt sngt luar biasa... lain dr yg lain... rugi x join... pd yg dpt peluang nie, ingat peluang yg baik hanya dtng sekali saje.... so join lah.... mentor sye yg sngt2 hebat Encik Azahar bermula dr Zero Become HERO!!!!!! WAMJ terbaikkkkk lah!!!

Azam Zam said...

Assalammualaikum w.b.t... WAMJ adalah sesuatu yg sgt HEBAT dan sungguh LUAR BIASA!! Alhamdulillah.. saya sudah pun pergi.. Telah byk ilmu yg dicurahkan oleh mentor saya EN. AZAHAR.. Jutaan terima kasih yg tak terhingga saya ucapkan.. Sekarang saya byk menggunakan MINDA dan buang jauh-jauh AKAL yg jahat..dan dapat mengubah hidup saya dulu seorng pendiam tapi sekarang alhamdulillah saya boleh bertegur dan bercakap dengan semua dengan yakin. Kalau anda nak tahu... Tunggu ape lagi.. Jom la pergi.. Berbaloi-baloi.. WAMJ memang terbaekkk,kalu saya diberi peluang untuk pergi lagi saya akan pergi,mesti pergi. !! :)

AZAM KFC
MUAR,JOHOR
01123048217

Noor Azahar Mokhtar said...

TERIMAKASIH pada semua GRADUAN WAMJ 2015 dan juga pada semua peserta yang akan hadir pada 13/06/2015 nanti di Ipoh,Perak.

Suehana said...

Bersyukur kerana diberi peluang dan menjadi insan terpilih utk menghadiri seminar WAMJ,saya ingin mengenali potensi diri saya yg sebenar,kerana selama ini apa shja peluang yg sya cuba,sya tdk dpt bertahan lama dan cepat mengalah!..mungkin krn kurang ilmu..jadi!..sya sahut cabaran utk menghadiri seminar TERHEBAT ini yang akan dibentangkan oleh insan yang sangat sangat hebat!beliau adalah EN AZHAR..insan yang sangat sangat luar biasa bagi saya...!!Oleh itu apa kata kita bersama sama cabar diri dan beri peluang untuk sama sama berubah,kerana semuanya bermula dengan diri kita!

Jadi sekiranya berminat dan ingin tahu lebih lanjut anda boleh hubungi saya...0124511897 ����
Suehana Ipoh Perak

Anonymous said...

Alhamdulillah. Selesai hadiri seminar ini. Sgt2 terbaik. Dimana seminar ini mgajar cara mgawal minda mguasai kdaan sekeliling. Terima kasih kepada en Azahar yg byk kongsi ilmu & pgalaman dlm memajukan diri. Sape2 yg berminat join cpt2 join kerana tiada istilah rugi dlm seminar ini!
*untuk org melaka yg berminat & nak tau lebih lanjut boleh hubungi saya Haniff Saleh
(013 2345179)

Haniff Saleh & Nabilah huda salleh(wife)
Melaka

Ct Fariza said...

BEST AMONG THE BEST!!!PERGHHH MEMANG LUAR BIASA HEBAT WAMJ!!!10 BINTANG SAYA BAGI!!!Satu-satunya workshop yang BERJAYA merubah daripada saya gunakan AKAL kepada MINDA 100% dan bertindak ke arah yang lebih POSITIF,BERTENAGA&MEMBARA!!!WAJIB hadir kepada anda yang tercari-cari arah tuju dalam hidup&ingin perubahan dalam hidup...Jutaan terima kasih kepada Encik Azahar kerana sudi berkongsi ilmu yang tidak ternilai ini&tidak akan dapat di luar sana.Sebelum menghadiri workshop ini,saya memang tidak boleh tidur.Sekiranya ingin bertanyakan tentang pengalaman yang luar biasa tentang WAMJ,bolehlah hubungi saya,CIKGU CT,MELAKA,0128449343.

Mohd Ismadi Mohd Faudzi said...

A Fenomena is here!!

Alhamdulillah, sebuah workshop yang sangat hebat!! Telah mengubah cara pemikiran saya dari biasa-biasa kepada luarbiasa dan ianya mendatangkan hasil!! Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada Mentor saya, Encik Azahar diatas usaha,ilmu,panduan serta masa yang telah diberikan..A wise man once said, "to achieve something, you must visualize of it,put effort to it and learn from the achievers. Then, you can realised it". Jangan lepaskan peluang untuk bersama Mentor saya bagi merasakan sendiri KEHANGATAN DAN KEHEBATAN workshop beliau..

Sebarang pertanyaan dan info mengenai WAMJ, jangan malu,jangan segan, sila hubungi
016-5873842

Mohd Ismadi
Puchong, Selangor

Nur Muhammad said...

Assalammualaikum.

Inilah satu-satunya workshop yang paling..paling..PALINGGGG LUARBIASAA pernah saya pergi.Dengan tenaga yg sngt luarbiasa diberi oleh speaker terhebat dan juga idola saya, Encik Azahar,energinya diserap terus oleh saya dan peserta2 lainsehingga ke hari ini.Alhamdulillah saya mengambil keputusan yg sangat tepat dengan menyertai workshop ini dimana sehingga ke hari ini,dengan personal touch,Encik Azahar masih tidak penat dan jemu memberi dan mengingatkan kami tentang apa yg diajar dalam workshop.Saya sudah tahu bezanya MINDA dan AKAL,kenapa kita masih belum capai apa yg kita target walaupun kit rasa kita sudah buat yang terbaik.kenapa ya masih tak capai target?yang itu yang anda akan tahu selepas belajar dari mentor kami yang sangat HEBAT dan luar biasa.Energi workshop dan aktivitinya SANGAT HEBAT dan SAYA JAMIN,anda takkan dapat pengalaman sehebat workshop WAMJ di mana-mana workshop yang lain.workshop lain juga bagus dan terbaik,cuma WAMJ SANGAT TERBAIK, SANGAT UNIK dan LUARBIASA.

APAKAH hebatnya TINDAKAN dan HASIL apabila MINDA mengatasi AKAL?itu yang akan dikupas dalam workshop ini.

Hubungi saya sekiranya ada sebarang pertanyaan.

"I AM CHAMPION TO MY BELOVED"

0176829743
NUR MUHAMMAD BIN ADZMAN
KUALA LUMPUR

Fakhrul Fahmi said...

Alhamdulillah. Syukur kerana terpilih untuk dapat menyertai WAMJ walaupun pada mulanya terlambat tetapi keinginan untuk hadir melonjak lonjak dengan jasa baik En Azahar sendiri mengambil saya sebaga anak murid, alhamdulillah hasilnya memang memuaskan dan saya akan rugi kalau terlepas peluang tersebut. Terima kasih kepada mentor terhebat saya En Azahar Mokhtar seorang ex Maybank Manager yang banyak mengajar saya cara mengubah hidup dari BIASA2 menjadi LUAR BIASA dari segi perubahan diri, ekonomi dan kewangan. Workshop Anjakan Minda Jutawan juga mengajar saya untuk melunturkan EGO di dalam diri dan membezakan penggunaan AKAL dan MINDA dengan lebih baik. Apakah itu AKAL dan MINDA?? Hadir sendiri dan anda akan tahu jawapannya. Memang terbaik! Kepada warga perak jangan lepaskan peluang ni ok. Peluang tidak akan datang bergolek. Winners never quit, quitter never win!!

Fahmi
Skudai JB
0127390086

Ridhwan Kee said...

Saya Ridhwan berasal dari Kota Kinabalu, Sabah. Saya merupakan salah seorang daripada anak didik En.Azahar yang TERDEKAT dan RAPAT. Walaupun saya tak pernah berpeluang untuk menghadiri WAMJ tetapi saya cukup mengenali En.Azahar secara peribadi. Bagi saya En.Azahar merupakan seorang Mentor yang bagi saya sangat LUAR BIASA hebat! Namun begitu beliau seorang yang sangat-sangat rendah diri dan agak begitu mudah untuk didekati. Keperibadian beliau ini yang membuatkan beliau disenangi oleh ramai anak-anak didik beliau. Sewaktu saya berada di Johor Bahru baru-baru ini beliaulah yang sentiasa mendampingi saya seolah-olah saya ini tetamu yang sangat terhormat! Bagi saya, antara saya dengan beliau status itu bagai tinggi langit dan bumi akan tetapi layanan beliau yang begitu mesra tanpa mengira status dan pangkat itu yang membuatkan kami (anak-anak didik) berasa selesa bila mendekati beliau. Untuk melihat sendiri boleh layari laman web Facebook saya.

https://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmark

"Nak pandai kena campur dengan orang pandai, nak berjaya kena campur dengan orang berjaya, nak kaya kena campur dengan orang kaya."

Maya Ngatimin said...

You are on this page. You are looking for some changes in your life.

To change is not an easy decision and process, and those who want to change should be celebrated and respected.

Congratulations!


The Workshop Anjakan Minda Jutawan (WAMJ) focuses on the most vital component that we all must have in preparation (or upscaling) our personal life, career, or business – our minds.
Tuan Azahar has his own unique way of presenting the theories and handling the practical parts of the workshop.

I have been to many workshops or similar events, but none of those has been as really engaging as WAMJ and other events handled by Tuan Azahar. All of our senses are mutilated and the impacts would stay within you for a long time. He makes sure the messages sink in to us.

I have tried what have been taught by Tuan Azahar, and already experienced the results of it – at least in my perspective about my world, and how I feel about it – it’s very uplifting! It feels like the whole world has opened up to me!

You would see WHY and HOW your mind – when trained well – is an effective tool for improving your life, career or business. I am grateful to be able to learn these from Tuan Azahar.

We can actually learn a lot more from him, in things like –
• how to be a social magnet
• how to be a leader (a.k.a. making people do what you want them to do >.< )
• pursuing meaningful life goals, and
• for the business minded people (novice or experienced), the comparative views on many business/ investment options that Malaysia or the world has, and offer tips on finding which business that would best suit us.

The seats to these events are usually (if not always!) limited. Book your seat quick, or you’ll have to wait for the later ones!

We wish you success!

For booking or enquiries, you may reach me here,
Maya Ngatimin
Kuala Lumpur, Seremban, MELAKA, Johor Bahru.
019 898 8743

Nur Izzati Nizarudin said...

Assalamualaikum w.b.t
WAMJ adalah satu workshop yang sangat hebat & berbaloi!!! Apalah sangat harga tiket tu jika dibandingkan dengan ilmu yang kita dapat..training yang diberikan dapat memberi panduan bagaimana merubah pemikiran kita dari pemikiran orang biasa kepada pemikiran seorang jutawan..mengatasi akal dengan menggunakan minda..terima kasih tak terhingga saya ucapkan pada mentor & idola saya En Azhar..atas ilmu & panduan serta strategi yang sering diberikan..penyampaian yang hebat & menarik daripada En Azhar membuatkan saya tidak jemu & selalu mencari peluang untuk menghadiri setiap seminar yang diadakan oleh beliau..ilmu yang saya dapat saya terapkan dalam kehidupan seharian & saya belajar untuk menggunakan minda dalam semua hal..bila minda menguasai akal amat besar kesannya pada diri kita..jadi jangan lepaskan peluang untuk hadir ke workshop yang sangat hebat ini..

Nur Izzati
Subang selangor
01126125895

Anonymous said...

Assalamualaikum dan selamat petang.
saya jamiei dari Perak merupakan salah seorang anak didik En. Azhar dan baru sahaja selesai menghadiri Workshop Anjakan Minda Jutawan (WAMJ). Apa yang saya boleh kongsikan disini adalah KEHEBATAN dan KESAN workshop ni ke atas diri dan kehidupan saya.Slot yang disampaikan sangat2 berkesan dan sangat2 membentuk diri saya lebih kuat dari segi pemikiran, kekuatan dalaman, dan BAGAIMANA kita nak kawal permikiran kita bila datang halangan2, kutukan2 dan sebagainya. saya sekarang dapat berfikir dengan menggunakan minda seorang jutawan dan semangat saya untuk berjuang demi mencapai IMPIAN HIDUP saya lebih berkobar-kobar setelah pulang dari workshop ini.
Saya syorkan pada sesiapa yang sudah BOSAN hidup BIASA - BIASA dan ingin mencari kekuatan untuk perubahan hidup yang LUAR BIASA, anda lah orang yang WAJIB pergi ke workshop ni.. sangat BERBALOI- BERBALOI...ini adalah workshop yang TERBAIK pernah saya pergi.. BANYAK perubahan yang POSITIVE saya dapat dalam workshop ini..

untuk maklum balas lebih HEBAT anda boleh touch dengan saya :)

011-26572356
JAMIEI IPOH PERAK.

rahmah husin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya rasa sgt bertuah kerana terpanggil untuk menghadiri seminar WMAJ yg sgt berbaloi-baloi buat diri saya.. sebelum ni akal yg mnguasai diri saya. sekarang minda pula yang positivekan sy untuk bangkit semula menjalankan tanggungjawab saya sbgai seorang anak.. saya syg fmly sy.. sy ingin berubah mnjadi lebih baik.. terimakasih kepada mentor saya kerana mnganjurkn seminar ini yg sgt² hebat.. rugi siapa yg belum pergi.. BERBALOI-BALOI ��

ieja shah alam
0136032529

Ppki Smkbbs said...

Mesti pergi..saya da pergi beberapa kali.memang best..

rAw_zAcke8 said...

Yeay 21jam lg nk WAMJ, Bahang semakin trasa der.. My Great Mentor (En Azahar), thanks 4 giving ur LIFE to create our REAL LIFE..
"Reset To Zero To Become Hero"

Anonymous said...

Saatnya menimba ilmu dari orang yg hebat,bukan mudah org hebat diluar sana nak berkongsi ilmu dengan kita untuk berjaya
See u tomorrow en. Azahar
The more u give the more we get back

Sebuah Perjalanan said...

Yang paling terkesan apabila sy tidak lagi menggunakan banyak alasan dalam setiap perkara yg sy lakukan..dan kembalikan semula matlamat utama sy dalam perniagaan ini..dan yg saya sangka xmnx duit keluarga itu tidak menyusahkan..sy silap rupanya...

Matlamat sy selepas WAMJ..sy nak berjaya dan kaya..bukan sahaja kaya wang..tp sy perlu kaya nilai diri dahulu..berjaya menjadi anak yg sgt hebat..

Terima kasih Tuan memberikan impak yg sgt hebat..sy juga semakin berani kedepan dalam perkara2 yg selama ini sy bnyak guna akal dari minda..

Tuan insan yg sangat hebat...

😊😊😊😊