Sunday, September 13, 2015

SYABAS pada semua GRADUAN Workshop Anjakan Minda Jutawan@WAMJ

SYABAS dan TAHNIAH saya ucapkan pada semua Graduan WAMJ kerana sanggup meluangkan masa anda semalam(12/09/2015) dalam Workshop Anjakan Minda Jutawan dan begitu KOMITED sepanjang Workshop diadakan.

Semoga segala ILMU yang dikongsi mampu dimanfaatkan dan membantu anda dalam mencapai IMPIAN dan MATLAMAT yang diperjuangkan selama ini.

"Siapa kata orang biasa-biasa tidak boleh BERFIKIR dan BERTINDAK LUARBIASA?"
Bila MINDA mula MENGUASAI AKAL maka tiada yang mustahil!

Semoga anda BERJAYA dan BAHAGIA.

Ikhlas dari,
Noor Azahar Mokhtar
0197177007




88 comments:

Zuhairi Hamzah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
XmalinsallehX said...

Workshop terbaik yg pernah saya attend dan memberi kesan sgt mendalam pd diri saya. Bukan saja berguna utk bisnes, malah applicable utk kehidupan seharian. Sgt2 bagus! Terima kasih prince azhar!

Dr.MalinSalleh
Muar, Johor.

Zuhairi Hamzah said...

sangat best!!! sangat berbaloi!! kalau diberi skala penilaian, sy nilaikan 300%!! En azahar sgt hebat! terima kasih dan syabas! cuti hari sabtu saya terbayar dgn pengalaman yang cukup bermakna! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH

Zuhairi Hamzah
Muar, Johor
013-4291540

Zuhairi Hamzah said...

sangat best!!! sangat berbaloi!! kalau diberi skala penilaian, sy nilaikan 300%!! En azahar sgt hebat! terima kasih dan syabas! cuti hari sabtu saya terbayar dgn pengalaman yang cukup bermakna! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH

Zuhairi Hamzah
Muar, Johor
013-4291540

Said Muhammad Imran said...

Saya nak ucapkan trma ksh kepada En Azahar. . Dia org yg sangat2 hebat. . Saya bangga mjadi anak didik En Azahar. . Org nya sangat humble. . X sia pergi seminar WAMJ semalam. . I'm proud. .

-Imran-
-Kota Tinggi-
-0135650506-

Anonymous said...

Seminar WAMJ yg saya sertai sgt mengujakan. Mmg dahsyat seperti yg dijangkan. WAMJ telah berjaya menghasilkan graduan2 yg bermindakan seorang jutawan. Terima kasih En. Azahar kerana telah memberikan ilmu kepada kami sehari suntuk dgn bayaran yg tersangat setimpal. Terima kasih sekali lagi.

Hanafi, JB

Khairul Najid said...

Alhamdulillah... WAMJ sangat2 hebat.. banyak tips2 yang hebat dapat saya gunakan untuk masa dan harian saya.. terima kasih kepada mentor saya En Azahar yang telah banyak memberi ilmu yang sangat2 bermafaat..

Peserta WAMJ 2015
- Khairul Najid dari Muar 0137459895

Sebuah Perjalanan said...

Seminar En Azahar mmg hebat...Yang paling terkesan apabila sy tidak lagi menggunakan banyak alasan dalam setiap perkara yg sy lakukan..dan kembalikan semula matlamat utama sy dalam perniagaan...dan yg saya sangka xmnx duit keluarga itu tidak menyusahkan..sy silap rupanya...

Matlamat sy selepas WAMJ..sy nak berjaya dan kaya..bukan sahaja kaya wang..tp sy perlu kaya nilai diri dahulu..berjaya menjadi anak yg sgt hebat..

Terima kasih Tuan memberikan impak yg sgt hebat..sy juga semakin berani kedepan dalam perkara2 yg selama ini sy bnyak guna akal dari minda..

Tuan insan yg sangat hebat...

😊😊😊😊
Hafiz muar
0177007451

Vahini Krishnan said...

Was really an awesome seminar..was glad to be the participant of the workshop...a well spent saturday..really gave a great impact on me.

En azhar is the best


Dr Vahini Krishnan
Selayang
014 6676314

Nur Atifah said...

Alhamdulillah...segalanya berjalan dengan lancar...Seminar WAMJ oleh En Azahar seorg mentor yg sngt HEBAT!!!berkongsi Ilmu utk kita semua berjaya...Sy bangga menjadi salah sorng drpd peserta WAMJ....Terima Kasih...jgn biarkan Akal mengusai Minda...biar MINDA menguasi Akal...

~ATIFAHKHIAR~
~johor~
~017-769 8735~

Anonymous said...

Alhamdulillah..i feel so greatful because i was be able to attend a wonderful event by En Azahar yesterday..it was tremendously knowledgeable and personally i had so much fun yesterday.tqvm to En Azahar..you are amazing!!!you are my mentor,my idol sir..

Tqvm
Nani (muar)0199936602

Vahini Krishnan said...

Was really an awesome seminar..was glad to be the participant of the workshop...a well spent saturday..really gave a great impact on me.

En azhar is the best


Dr Vahini Krishnan
Selayang
014 6676314

Anonymous said...

0177001943

Noor Azahar Mokhtar said...

Saya BANGGA memiliki Anak Didik sehebat anda semua!

Mohd Fazrizuan Rosli said...

Alhamdulillah...xpernah seumur hidup saya hadir ke seminar yang sangat hebat...tak rugi saya luangkan masa saya dari JB ke MUAR...seminar WAMJ sangat hebat & banyak pengajaran serta ilmu yang saya perolehi...terima kasih En.Azahar

Mohd Fazrizuan Rosli
0187779731

nasuha sriwahna said...

Terasa bangga apabila menjadi anak didik EN AZAHAR. Walaupun hanya satu hari sy hadir dalam workshop WAMJ ni ,sy dh boleh bezakan AKAL dan MINDA . Sedangkan selame ni hanya AKAL dan EMOSI menguasai dri sy. Tapi apapun sy bg 10☆ lah ,memg terbaikkk rugi sape yang x datang.
- NASUHA
- DARI MELAKA
- 011-19419040

Unknown said...

Salam..WAMJ adlh workshop tbaik yg pnh sy pergi..tak berbaloi cuti sy pd hari sbtu attend workshop ni..workshop yg dpt mbuka minda kte n mberi impak yg sgt besar pd dri sy..SAYA SANGAT HEBAT!!SAYA ANAK YG HEBAT!!IBU BAPA PASTI BANGGA DGN SAYA!!SAYA PASTI BERJAYA!!!
SAYA BANGGA MENJADI ANAK DIDIK EN AZAHAR!!!
(Raja Izyani-Muar,Johor-0132344456)

nur lynn said...

alhamdulilah,peluang dan seminar yg diberi sgt memberi impak yg sgt postif pada diri kita,terima kasih banyak2 kepada en azahar mentor yg sgt2 hebat memberi ilmu yg xblh dpt kt luar, sy bangga menjadi salah seorg anak didik beliau
-nur hazlinnie(lynn)-
0176978685

Hafiez Haziqah said...

Alhmdulilah ..seminar yg membuatkn sye sedar bertapa kita hilang arah selma ni dgn di kuasa oleh akal.... sye sdr minda yg positif itu yg perlu sye ikut ... truskn usaha jgn toleh belakang ... igat kita ssh x de sape peduli kita ....

Wan hafiez
01132476959

Hafiez Haziqah said...

Alhmdulilah ..seminar yg membuatkn sye sedar bertapa kita hilang arah selma ni dgn di kuasa oleh akal.... sye sdr minda yg positif itu yg perlu sye ikut ... truskn usaha jgn toleh belakang ... igat kita ssh x de sape peduli kita ....

Wan hafiez
01132476959

nasuha sriwahna said...

Terasa bangga apabila menjadi anak didik EN AZAHAR. Walaupun hanya satu hari sy hadir dalam workshop WAMJ ni ,sy dh boleh bezakan AKAL dan MINDA . Sedangkan selame ni hanya AKAL dan EMOSI menguasai dri sy. Tapi apapun sy bg 10☆ lah ,memg terbaikkk rugi sape yang x datang.
- NASUHA
- DARI MELAKA
- 011-19419040

Amelia Natasha said...

Salam sahabat dan adik beradik tersayang..
Saya Amelia, saya merupakan salah seorang peserta WAMJ semalam di Muar. Hebat..hebat..hebat..sangat hebat kesannya kepada saya n pasti kepada yg turut dtg drpd pelbagai latar belakang kerjaya n negeri di seluruh Malaysia. tahniah n syabas kepada en azahar yg sgt2 terbaik n hebat menjadi guru serta mentor kami di dalam bengkel yg sgt2 memberi seribu satu ilmu KEJAYAAN , KEBAHAGIAAN , KEKAYAAN dunia dan akhirat kelak..terima kasih buat semua yg hadir.. SAYA MESTI BERJAYA, saya sayang mak abah, saya sayang adik beradik saya, saya sayang keluarga saya.. SETIAP KEPAYAHAN MENJANJIKAN KEJAYAAN ANDAI KITA TERUS MEMPERJUANGKAN SEHINGGA KE AKHIRNYA.. Buat sampai berjaya n terus berjaya..

-NURUL AMELIA
011-26797937
Jb n Bp

Anonymous said...

Syukran jazilan. Can't believe as myself is one of the mentee of Mr Azahar.throughout the seminar, with all the knowledge, spirit, secret & skills that has been shared with all participants, I am able to perform better for the sake of my family, parents & siblings. A big thank you sir for yr knowledge given. We proud of you! Looking forward for the next seminar! Ganbatte!!

Anonymous said...

Syukran jazilan. Can't believe as myself is one of the mentee of Mr Azahar.throughout the seminar, with all the knowledge, spirit, secret & skills that has been shared with all participants, I am able to perform better for the sake of my family, parents & siblings. A big thank you sir for yr knowledge given. We proud of you! Looking forward for the next seminar! Ganbatte!!


0126178631

Mohaidi Abdullah said...

Seminar WAMJ sangat hebat..im feeling so totally different selepas mengikuti seminar ini..its changes 360 of my life..

Kini sy lebih jelas dengan matlamat sy..jutaaan terima kasih kpd semua yang terlibat..

Ady - 0178471640 - Muar/Segamat

Mohaidi Abdullah said...

Seminar WAMJ sangat hebat..im feeling so totally different selepas mengikuti seminar ini..its changes 360 of my life..

Kini sy lebih jelas dengan matlamat sy..jutaaan terima kasih kpd semua yang terlibat..

Ady - 0178471640 - Muar/Segamat

Nur Atika Nasuffi said...

Saya rasa sangat bertuah dapat join workshop ni..tak sangka impaknya sangat besar pada diri sy..saya x pernah sedar potensi yang ada pada diri saya..en Azahar berjaya ubah cara pemikiran saya..insyaallah,saya akan praktikkan apa yg suh pelajari semalam..terima kasih en Azahar sebab menjadi mentor yg sangat hebat..peserta2 pon semua TERBAIK!!!

Nur Atika Nasuffi said...

Nur Atika
Pasir gudang
019-3916159

Chris Lee said...

Berasa sangat bersyukur kepada Tuhan..satu seminar yg memberi impak yang sangat besar dlm hidup saya..dpt membezakan mana satu Minda dan mana satu Akal..saya sgt bangga dpt menjadi antara salah satu org didikan En. Azahar..

Chris Lee Wai Shung
Tawau, Sabah.
0168152951

Azran Tugiran said...

Lain yang dibayangkan....lain pulak yang dapat. Lain yang dijangkakan...lain pulak yang diperolehi. Rupa2nya WAMJ ni lagi HEBAT!!!! Lagi DASHYAT!!!! Alhamdulillah. Seminar ni telah membangkitkan aura positif dan semangat seorang juara yang selama ini memang terpendam dalam hati dan minda aku selama ni. Speaker; En Azahar telah membangkitkannya dari tidur yg panjang. Kini aku lebih yakin yg aku adalah insan yang sgt2 HEBAT, insan yg PASTI BERJAYA sbb MATLAMAT kini semua telah jelas sejelas2nya.

Azran Tugiran
Johor Bahru
0137278363

Mohd Azlan Mohamed said...

Wow..Patutlah graduan WAMJ yg terdahulu lain mcm jer energy dia.
Rupenye workshop ni SANGAT POWER. Kesannya pada saya mmg lain macam. Dan lepas ni saya pastinya akan kekal HIGH dan POSITIF InsyaAllah.
Now Im on FIRE! Dengan MINDA yg Allah kurniakan ini sy yakin akan pergi lebih JAUH.
Sungguh, Modul WAMJ ini boleh diguna dlm segala aspek kehidupan. Saya rasa semua orang MESTI hadir workshop ni sekurang2 nya sekali seumur hidup.
Trust me. I WAS an Engineer.

Azlan
Melaka
017 2555 758

Diyana Yusof said...

Asslamualaikum en azahar...
Alhamdulillah dgn seminar ini sya dpt gunakan seharian sya....mcm mna perlu minda menguasai akal...sya sgt berbangga dgn mentor seperti en azahar...begitu hebat sgt..menjadi ank didik en azahar...that music...sya akn ingat...sampai bila2..in shaa Allah sya akn dtg jika ada seminar lg...terima kasih en azahar...

Diyana
Jb/Melaka
0187751200

Saedatul Remy Saedatul Remy said...

Assalammualaikum...
Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t kerana telah diberi peluang untuk hadir ke WAMJ yang telah dikendalikan oleh seorang mentor yang hebat iaitu En Azahar...Ilmu yang sangat hebat!!! Ilmu yang
Sangat berguna yang dapat menambah baik kehidupan saya sekeluarga...
Terima kasih En Azahar kerana sudi menerima saya sebagai anak didik beliau..anda adalah mentor saya yang sangat hebat!!! Dengan ilmu yg disampaikan dalam WAMJ dapat saya memperbaiki kehidupan saya sekeluarga!!! Ada rezeki kita jumpa dilain hari...Tq so much!!!

Remy Kluang Johor...
0137358082...

Saedatul Remy Saedatul Remy said...

Assalammualaikum...
Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t kerana telah diberi peluang untuk hadir ke WAMJ yang telah dikendalikan oleh seorang mentor yang hebat iaitu En Azahar...Ilmu yang sangat hebat!!! Ilmu yang
Sangat berguna yang dapat menambah baik kehidupan saya sekeluarga...
Terima kasih En Azahar kerana sudi menerima saya sebagai anak didik beliau..anda adalah mentor saya yang sangat hebat!!! Dengan ilmu yg disampaikan dalam WAMJ dapat saya memperbaiki kehidupan saya sekeluarga!!! Ada rezeki kita jumpa dilain hari...Tq so much!!!

Remy Kluang Johor...
0137358082...

Anonymous said...

The best...everything touched on the whole day was based on facts & not fiction...things which we go through every day of our lives but we fail to realize & ponder on it...as usual, we take events in our lives for granted not thinking how it would affect us & also the people around us...as what Mr. Azahar stressed on was whatever Thoughts we have, we turn into our actions which will end up in either an outcome being a positive one or what we dread a negative one..but do we care? Well, most of the time we don't, because we think we wouldn't be caught in our own negative web...Mr. Azahar made me realize & re-emphasized to me that the mind is strong & needs to be reminded as frequently as possible of positive situations we want in our lives..a better life is there for those who dare to & are willing to change..Thanks Mr.Azahar for all the support, knowledge & motivation you shared with each & everyone present...
Sandra
Melaka
017 6030383

Elly Daniela said...

WAMJ telah memberi impak yg sgt besar dlm diri saya. Memberi kesedaran dlm diri. Mengajar bagaimana permainan MINDA & AKAL. Seringkali kita menggunakan akal tanpa membawa minda bersama-sama. Pemikiran yang dikuasai akal adalah bercas NEGATIF yang menjurus kita bertindak tidak professional. Nampak simple tp tanpa ilmu dan tunjuk ajar dr EN AZAHAR pasti saya menjalani kehidupan seharian dgn byk dikuasai Akal. Alhamdulillah peluang dan ruang pada sabtu semalam walaupun dlm kesibukan amat berharga sekali untuk saya.
Terima kasih pd En AZAHAR atas segala ilmu yang dicurahkan juga kpd team WAMJ.

Elly Daniela
Muar Johor
0127346181

Muhammad Munir Mohd Ekbal said...

WORKSHOP ANJAKAN MINDA JUTAWAN BY EN AZAHAR memang mantap xpernah saya jumpa workshop sehebat WAMJ patut la graduan WAMJ yang lepas macam singa semangat dan perubahan 360 darjah yang saya nampak depan mata saya sendiri..aura workshop WAMJ kali ni sangat memukau saya saya rasa saya baru dilahirkan semula..selama ni kita tertipu dengan akal kita sendiri terlupa yang kita ada minda yang selama ini dikuasai oleh akal...sekarang saya salah seorang daripada SINGA WAMJ lain macam semangat baru yang saya dapat..WAMJ ini sangat berguna dalam kehidupan seharian kita...xkira la ape perkerjaan kita dalam workshop ni xkira ape pon pekerjaan kita pasti kita akan berjaya jika kita gunakan minda..bagi yang belum menghadirkan diri bagi saya semua wajib hadir Workshop ini..saya seorang NURSE yang berjaya sekarang..anda bila lagi?????

Munir
Johor
0127967995

rAw_zAcke8 said...

Assalamualaikum & Salah Sejahtera..
Tahniah2 Graduan WAMJ..
Jutaan trima kasih buat En Azahar krn sudi curahkn ilmu yg sgt2 luar biasa yg xdpt dluar sana. HEBAT! HEBAT! SGT HEBAT!!! ini yg dpt sy gmbrkn pristiwa WAMJ smalam.. "Energy 248 & MINDA antara ilmu sgt2 brguna dlm khdupan sy. Ia mmberikn satu anjakan yg luar biasa dlm sy mlakar kjyaan tuk mggapai impian sy.. Thank again En Azahar..
"Sy Sgt Hebat, Sy Syg Kluarga Sy"

By:
Abd Razak (dujaq)
From KOTA DAMANSARA KL
0182260422

Anonymous said...

Alhamdulillah diberi kesempatan oleh Allah utk menghadiri Workshop WAMJby mentor yg sgt2 hebat! spt En. Azhar. Workshop yg sgt memberi impak besar kepada mereka yg ingin berubah dan berjaya! Wpun beliau telah berjaya sedikit pun beliau tidak lokek utk berkongsi rahsia kejayaan dan ilmu utk berjaya! Ilmu kpd Allah, ibu bapa, keluarga dan org2 disekeliling kita yg selama ni kita leka dan x sedar. Rugi lah sape yg x pergi.... Berbaloi-baloi!!!! Semoga En Azhar dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dirahmati Allah sekeluarga dan bahagia dunia dan akhirat! Teruskan perjuangan anda dlm berkongsi ilmu... Amin...

Suhaila
Melaka
01123526910

Norlisa Safie said...

Bengkel yang sangat HEBAT!!! WAMJ dapat merubah minda berfikir 360% ...Banyak ilmu yg telah disampaikan oleh En Azhar yg sangat hebat ..!!
Terima kasih En Azhar....Bengkel yang sepatutnya diadakan setiap tahun!! Saya bangga menjadi anak didik en Azhar!! Terima kasih diatas segala ilmu yg sangat berharga!

Norlisa Safie said...

Bengkel yang sangat HEBAT!!!WAMJ dapat merubah minda berfikir 360%....Banyak ilmu yg telah disampaikan oleh Encik Azhar yang sangat hebat!!! Terima kasih En Azhar...Bengkel yang sepatutnya diadakan setiap tahun!! Saya bangga menjadi anak didik En Azhar!! Terima kasih diatas segala ilmu yang sangat berharga

Lisa Aliesa
0127142330
Segamat Johor

Anonymous said...

Alhamdulillah seminar yang sangat-sangat berbaloi yang mengubah cara saya berfikir..cara saya membezakan antara akal dan minda...menjadi salah seorang anak didik mentor yang sangat hebat seperti en azahar adalah sesuatu yang tidak terpernah tercapai dek akal akhirnya menjadi suatu realiti... Menetapkan sesuatu impian melalui matlamat supaya ia menjadi realiti...kehebatan diri sendiri dibongkar dengan sokongan dan dorongan orang sekeliling yang sentiasa positif untuk melihat kejayaan kita dan jangan sesekali mengalah dengan mereka yang tidak pernah senang melihat kita melangkah...thank you so much en azahar for this wonderful input...


Izyan munyanti
Melaka/kl
013 2127 926

Sakinah Sothir said...

Alhamdulillah. Rasa bersyukur sangat2 di beri peluang dalam program wamj yg sangat hebat. Lebih2 lagi dapat hadir bersama suami tercinta. Ilmu yg prince bagi takkan di sia2kan. Paling terkesan dalam diri saya bila memikirkan pasal keluarga..... banyak yg perlu dibantu... moga bisnes ini akan membantu saya. Terima kasih prince.....
>>Kina
>>Segamat
>>0137050747

Sakinah Sothir said...

Alhamdulillah. Rasa bersyukur sangat2 di beri peluang dalam program wamj yg sangat hebat. Lebih2 lagi dapat hadir bersama suami tercinta. Ilmu yg prince bagi takkan di sia2kan. Paling terkesan dalam diri saya bila memikirkan pasal keluarga..... banyak yg perlu dibantu... moga bisnes ini akan membantu saya. Terima kasih prince.....
>>Kina
>>Segamat
>>0137050747

Anonymous said...

Bengkel WAMJ mmg terbaik sangat....Berbaloi sgt korbankan masa hujung minggu untuk mendengar ilmu yg disampaikan oleh en azahar kerana ilmu yg diberikan umpama permata yg terlalu berharga.Rugi sangat rasanya bg mereka yg melepaskan peluang yg ada....thanks en Azahar kerana sudi memberi ilmu yg bermanfaat kepada peserta WAMJ.

Juliana jaafar
Muar,Johor
017-2496472

Anonymous said...

WAMJ memang satu bengkel yang HEBAT!!! MANTAP!!! LUAR BIASA!!! Dengan ilmu yang telah disampaikan oleh mentor yang SANGAT HEBAT iaitu En. Azahar memang memberikan impak yang luar biasa dalam kehidupan. Bermula dari kosong kepada sesuatu yang SANGAT HEBAT.. Melalui bengkel ini saya pasti akan menjadi seorang yg berjaya. YES! YES! YES! Kita semua BOLEH, PASTI BOLEH!!! Terima kasih saya ucapkan kepada En. Azahar atas segalanya.. Semua yang belum sertai WAMJ. Anda bila lagi? Nak berubah? Rebut peluang!!!


Felickson Ebil
Kota Marudu, Sabah
0135458245

HANIM said...

Alhamdulillah,Alhamdulillah,Alhamdulillah..itu yg mampu sya ucapkn,dan ribuan terimakasih pd sifu En Azahar krn sudi jadikan saya ank didik beliau..ilmu,kreativiti dan semangat yg sgt2 luarbiasa dpt dirasakn kami semua peserta WAMJ yg langsung tidak akan dijumpai diluar sana...slot2,teknik pernafasan 248,Alpha wave muzik ,explore dunia minda,menangani virus,semangat adik beradik dan saling memberi dan menerima semangat..menjadikn saya terasa totally menjadi seorg yg"tidak peduli pada kepayahan"Saya lbih bersemangat dan lbih berkeyakinan utk tidak hidup selalu dikongkong oleh akal seperti seblum ini..bg saya ..perlunya semua org menghadirkn bengkel ini utk dptkn aura dan anjakan paradigma...Alhamdulillah..

HANIM
0197076964

fairuz alias said...

Alhamdulillah tidak sia2 sy gagahkan diri menghadiri Workshop yg sgt2 hebat yg mampu merubah pemikiran minda saya 360' dalam kehidupan seharian..workshop yg memberi impak yg sangat2 besar diluar jangkaan sy yg dikendalikan oleh En Azahar sgt2 mengagumkan..terima kasih yg tak terhingga atas perkongsian ilmu dan cuti hari sabtu En Azahar untuk jadikan kami org yg ingin berubah dan berjaya!!!saya bangga menjadi anak didik En Azahar dan berharap workshop sebegini akan diadakan lg selepas ini.. :)

Fairuz alias
Muar,JDT
0137590530

ayem esa said...

Alhamdulillah.. Ilmu yg diperoleh drpd program ini sgt2 bermakna dan xmungkin dapat diperoleh dari tempat2 lain.. Terima kasih kepada En. Azahar yang sudi meluangkan masa dan tenaga demi berkongsi ilmu yg HEBAT!!!

-Ibrahim-
-Kota Tinggi-

BedKabulMuo SDT said...

ASSALAMUALAIKUM
SEMINAR WAMJ MUAR YANG DISAMPAIKAN OLEH MENTOR YANG HEBAT EN AZHAR DENGAN PENYAMPAIAN YANG MANTOP DAN HEBAT SANGAT MEMBERI KESAN MENDALAM TERHADAP DIRI SAYA, SEMINAR YANG MEMBANTU SAYA MENGENAL DIRI SAYA DAN MENGAJAR SAYA MENGGUNAKAN MINDA DARI AKAL.. SAYA PASTI BERJAYA UNTUK KELUARGA TERCINTA.. Love u MAK

TQVM EN AZHAR...

SITI ZUBAIDAH a.k.a BED MUO
MUO / BP
0147763900

Unknown said...

Assalamualaikum En Azahar

Saya Ucapkan jutaan Terima Kasih atas Usaha ini (WAMJ).

Saya memang pada awalnya Akal kata tak yah pergi,Tapi minda juga kuasai diri saya.Saya gagahkan juga pergi ke WAMJ di Muar seorang diri.

Sememangnya itu semua pilihan ALLAH.

ALHAMDULILLAH saya sangat bersyukur dan berterima kasih,segala pengisian Xtvt Hari Sabtu semalam memang sangat2 berguna dan bermakna.

Ia dimulakan dengan Slot Minda Vs Akal...seakan2 bertalaqqi Kitab2 TASAUF yg pernah saya hadiri sebelum ini dalam Mempelajari ILMU MENGENAL DIRI.

Cuma pendekatan yg dibawa oleh En itu ada kesamaannya apa yg saya belajar dlm KITAB2 TASAUF.

Bila kita boleh kenalpasti mana Akal (Nafsu) mana Minda (Ruh),segala benda akan jadi mudah dan senantiasa Gembira.

Kemudian Slot Law Of Attraction sangat berkait rapat dengan BERDOA pada Sang Pencipta.

Cuma cara kita Berdoa itu,yg menyebabkan Signal itu tidak sampai,tapi kalau dibuat dengan bersungguh dan penuh Fokus...In Shaa Allah akan dikabulkan.

Slot Bahagia utk siapa dan Aku Janji banyak menyentuh hati saya selaku Anak yg Sulong dan Bapa kepada 5org anak..Saya Alpa dan lalai menyebabkan mereka terabai.

In Shaa Allah selepas ini,saya buat yg terbaik To Be A Champion to my BelovedπŸ’–πŸ’–πŸ’–

Dan Slot yg terakhir ialah Slot Lorong Kejayaan inilah kemuncaknya yg saya dapat rasakan Energy dan Signal itu sampai bila mana Adik Beradik sama2 mendoakan saya utk BERJAYA.


Saya sangat berpuashati dan teruja program sebegini diadakan.

Walau Akal kata,Buang Masa Sabtu ko je,Tapi Minda berkata alangkah Ruginya bila kita tidak hadir ke WAMJ dan Sabtu saya semalam bukan suatu yg Sia2..

Terima kasih kepada En Azahar dan Comittee yg terlibat secara langsung mahupun tidak.

Tiada ungkapan yg sesuai kecuali SEMUGA ALLAH MERAHMATI Hidup ANDA semua Bersama keluarga tercinta dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberi kesihatan dan Bahagia Dunia Akhirat..

Amin Ya RABBπŸ™πŸ»πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

"RESET ZERO BECOME TO HERO"

-Ust HalimπŸ’‚-
013-7002341Kota Tinggi

Muhammad Hafeez said...
This comment has been removed by the author.
Fatin Afifah Mohd Ridzuan Johor Bahru 011-26912583 said...

Alhamdulillah..Seminar yg sangat hebat..penuh dengan input yg bermanfaat utk sy..program yg santai namun padat dengan informasi yg berguna utk diaplikasikan dalam kehidupan seharian.Lain dari yg lain.Terima kasih Encik Azhar utk setiap ilmu yg dicurahkan..You are great Mentor..

Muhammad Hafeez said...

Saya sangat sangat berterima kasih dan berbangga dpt jadi anak didik tuan walaupun cuma dpt berkongsi ilmu selama sehari..dengan pengalaman dan ilmu yang tuan kongsi sangat2 memberi lesan yang mendalam dalam prinsip sy untuk terus berjaya..dengan memahami konsep minda vs akal, konsep hubungan minda dan doa, konsep saling memberi dan terus memberi support seperti adik beradik sendiri malah lebih daripada itu, saya sangat sangat percaya saya sangat hebat, adik beradik saya sangat sangat hebat..kami pasti berjaya!!! Terima kasih yang x terhingga pada En Azahar mentor yang sangat sangat hebat

Muhammad Hafeez Maarif
Bandar Alor Gajah, Melaka
017 321 9917

heiqal iskandar said...

Syukur ke hadarat ilahi temukan sy peluang yg sgtttt hebat!!! Yg x terpikir sy mampu temukan begitu saja !! Melalui lorong2 doa positif drpd sahabat2 terasa diri ini mseh punya peluang utk troskn kehidupan yg lbh baik lg !! Terima kasih en azhar memberi peluang ini !! Sgt teruja menjadi anak didi beliau yg sgt humble tetapi beliau sgt2 hebat !!

Yasmin
Johor bahru
0177833245

Anonymous said...

Terima kasih kepada Encik Azahar untuk seminar WAMJ yang berlangsung di muar pada 12/9/2015. Beliau telah membuka mata saya bahawa saya tidak keseorangan dalam menempuhi perniagaan ini. Saya mempunyai adik beradik serta keluarga yang ramai dan besar. Dengan semangat serta doa dari semua adik beradik saya akan berusaha untuk mencapai matlamat dan kejayaan... Walaupun keluarga kandung saya tidak membenarkan saya meneruskan perniagaan ini ia tidak akan menghalang saya..
KITA SEMUA SANGAT HEBAT..
KAMU SEMUA ADALAH ADIK BERADIK SAYA...

Izan Muar ,
0177370783

Anonymous said...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sebab gerakkan hati sy utk btanyakan tmpt kosong. Walaupun pada mulanya sy hanya layak berada dalam waiting list, alhamdulillah dgn kuasa MINDA yg sgt yakin akan ada tmpt utk saya akhirnya tbukti bkesan.Saya berjaya menjadi peserta WAMJ dimana idola sya En Azahar akan personally coach. En Azahar yg sy kenali sgt humble walaupun sudah berjaya. Ilmu beliau sampaikan tanpa apa2 balasan dan bayaran. Beliau hanya mengharapkan kejayaan yg sama dimiliki oleh anak didiknya.

Seminar ini memang sgt2 memberi kesan kepada sy.Spirit yg En Azahar terapkan dalam diri ini akan menjadi pemangkin untuk sy terus memburu impian sy.Terima kasih!!!

#an amazing saturday to remember
#SAYA SANGAT HEBAT

Azimah, Muar
0196810081

Haikal Bachok said...

Alhamdulillah dan terima kasih kepada En Azahar dan comitee kerana menganjurkan seminar yg sgt luar biasa ini.. MINDA & AKAL ternyata jauh berbeza.. selama ini akal yg menguasai, bnyak sgt ilmu yg dpt dan harus di praktik kn.. semoga ilmu yg diberikan bermanfaat kepada semua graduan WAMJ.. dan jgn biarkan diri anda diselubungi AKAL..

0173944902
Rizal
Kota tinggi

Haikal Bachok said...

Alhamdulillah dan terima kasih kepada En Azahar dan comitee kerana menganjurkan seminar yg sgt luar biasa ini.. MINDA & AKAL ternyata jauh berbeza.. selama ini akal yg menguasai, bnyak sgt ilmu yg dpt dan harus di praktik kn.. semoga ilmu yg diberikan bermanfaat kepada semua graduan WAMJ.. dan jgn biarkan diri anda diselubungi AKAL..

0173944902
Rizal
Kota tinggi

Muhamad Shahril said...

Sangat2 hebat..Terima kasih kpd PRINCE AZAHAR atas perkongsian ilmu yg sgt berguna telah membuk pemikiran saya tentang AKAL dan MINDA..sgt bertuah kerana dpt join WAMJ ni.semoga kita terus berjaya.

SHAHRIL
JOHOR BAHRU
0135350121

Hafizudin Shafiqah said...

bersyukur kpd allah setelah ilmu2 yg sy dpt semalam...mmg sgt terbaik...WAMJ ni mampu mengubah pemikiran semua orang...tidak kira sesiap pun yg brjuang dalam bidang perniagaan...selama ini akal yg menguasai minda...bukan minda yg menguasai segalanya...baru saya sedar apa perbezaan minda dan akal...semoga WAMJ ini akan tersemat du dalam jiwa kita sebagai adik beradik perniagaan..ucapan x terhingga kepada Prince Azhar..seminar Prince tiada bandingannya..mampu mengubah minda seseorang dalam sehari...semoga pda masa akn dtg....akn ada lgi seminar sperti ini...tq so much Prince...I love Mc Ocean...

Hafizudin Shafiqah said...

Muhamad Hafizudin
Melaka
0194639121

Hafizudin Shafiqah said...

Muhamad Hafizudin
Melaka
0194639121

Hafizudin Shafiqah said...

bersyukur kpd allah setelah ilmu2 yg sy dpt semalam...mmg sgt terbaik...WAMJ ni mampu mengubah pemikiran semua orang...tidak kira sesiap pun yg brjuang dalam bidang perniagaan...selama ini akal yg menguasai minda...bukan minda yg menguasai segalanya...baru saya sedar apa perbezaan minda dan akal...semoga WAMJ ini akan tersemat du dalam jiwa kita sebagai adik beradik perniagaan..ucapan x terhingga kepada Prince Azhar..seminar Prince tiada bandingannya..mampu mengubah minda seseorang dalam sehari...semoga pda masa akn dtg....akn ada lgi seminar sperti ini...tq so much Prince...I love Mc Ocean...

Hafizudin Shafiqah said...

bersyukur kpd allah setelah ilmu2 yg sy dpt semalam...mmg sgt terbaik...WAMJ ni mampu mengubah pemikiran semua orang...tidak kira sesiap pun yg brjuang dalam bidang perniagaan...selama ini akal yg menguasai minda...bukan minda yg menguasai segalanya...baru saya sedar apa perbezaan minda dan akal...semoga WAMJ ini akan tersemat du dalam jiwa kita sebagai adik beradik perniagaan..ucapan x terhingga kepada Prince Azhar..seminar Prince tiada bandingannya..mampu mengubah minda seseorang dalam sehari...semoga pda masa akn dtg....akn ada lgi seminar sperti ini...tq so much Prince...I love Mc Ocean...

Anonymous said...

Seminar yg sangat sangat sangat hebat... wlpn sy pernah pergi macam2 seminar tapi apa yg sy nak kata WAMJ en azahar paling meletop, terbaik.... terima kasih en azahar... ilmu yg disampaikan sgt2 hebat... sehari rasa x cukup... kalau ade buat lg seminar spt ni sy pasti akan pergi lg... semoga dpt menimba ilmu lg dgn en azahar....

razi , muar
0197540771

Anonymous said...

HEBAT2222.....sangat best!!! sangat berbaloi!!En azahar sgt hebat! terima kasih dan syabas! cuti hari sabtu saya terbayar dgn pengalaman yang cukup bermakna pada diri saya yang lemah ini.Mintak cuti keje semata-mata mahu pegi WAMJ..BILA AKAL MENGUASAI MINDA.... TERIMA KASIH! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH
KITA SEMUA SANGAT HEBAT.....
KAMU SEMUA ADALAH ADIK BERADIK SAYA.......

Musliha kamaruddin..Muar,
0176093107

Anonymous said...

Alhamdulillah saya dapat menghadiri bengkel WAMJ.
Terima kasih kepada Prince Azahar dan pihak urusetia.
Minda dan Akal. Ya.. Ia sesuatu yang harus semua orang pelajari. Amat bagus untuk perjalanan dalam biz ni. Malahan boleh digunakan dalam kehidupan seharian.

Saya amat menghargai apa yang ditemui dalam dalam bengkel ini dan
mengesyorkan kepada sesiapa sahaja.

Mukhlis
Desaru
019 7622417

Anonymous said...

Ini adalah kali pertama sy mengikuti program yg sangat sangat hebat sebegini... satu satu nya bengkel yg membuka hati dan menyuntik semangat baru !!!! Tidak sia sia sy ke muar.... walaupun perjalanan sy jauh dari sarawak hnya utk mengikuti wamj. Saya sarankan... anda semua yg ingin mengubah masa depan anda utk mengikuti workshop ini. Snagat berbaloi.. terima kasih encik azahar...anda sangat hebat dan seorang mentor yg baik.!!! Pengalaman yg pasti saya tak lupakan dan pasti sy praktik kan. Kami adalah minda jutawan... anda bagaumana????

Award
Sarawak
0149506053

Harwant Randhawa said...

I feel alive and reborn now after the seminar WAMJ yesterday!! Thank u so much Mr Azahar for the knowledge u imparted to us!
I have learnt the knowledge of law of attraction 14 yrs ago and the alpha brainwave music 10 yrs ago but never fully utilized it! The way u made me realize my potential and me able to find my true self was a priceless experience for me! One day was definately not enough I wish it could last forever!! The positive energy all around and the love I felt was just out of this world! Now I know I am ready to take on the world!!

Thank you Mr Azahar a million times!!

I'm a champion to my beloved!! I will fight to my very last breath and prove to my family, the world n myself who I really am!

The born again,
Dr Harwant Singh
Muar JDT
0102412426

Anonymous said...

Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah..syukur sgt2 bila berpeluang utk sama2 sertai WAMJ skali lgi buat kali ke2..
wlupn pergi berulang kali,stiap slot dri En.Azahar mberi impak yg sgt besar n hebat pd diri sy..
Di sini juga sy fhm n thu cara berfikir yg sbnr..samada dgn AKAL ataupn MINDA..
Dgn ilmu yg diberikn juga,buat sy sentiasa b'smngat n ingin kekal terus dgn matlamat sy..
sy bangga menjadi anak didik En.Azahar..
Anda sgt hebattt En.Azahar..

Kyra Khalid
Segamat/Jb
0174825020

Nur Sa'adah Zainal said...

Alhmdulillah menjd d antara ank didik En Azahar di WAMJ nie. Bersyukur kerana ilmu yg d smpaikan sgt bebaloi2 yg tidak mungkin anda akn perolehi di Jabatan2 tmpat anda bekerja. Membuka Minda dengn membezakan Akal kini anda mampu dan layak tuk mnjadikan diri anda kaya n berjaya. Membuktikan tiada ape yg mustahil di dlm kehidupan kite tuk kita capai segalanyer..dengn cara melatih pemikiran Minda tuk sentiasa berfikiran positif!!
Pastinya sgt berbaloi2 !!! dan terasa sudah diri ini yg kite boleh mnjadi insan luar biasa!! Woo yeasss!!

Nur Sa'adah
Segamat, Johor
012 7298386

Anonymous said...

Anonymous said...Alhamdulillah.. sehari bersama mentor saya yg sgt hebat En.Azahar dalam seminar WAMJ.. memberikan impak yg sgt positif kepada saya. Terima kasih En. Azahar kerana sudi berkongsi ilmu, pengalaman dan kejayaan kepada saya dan rakan2 graduan WAMJ yg lain.. Terbaiklah.. 

Unknown said...

Ust. Faizan
Pasir Gudang, Johor
013-9771165

Anonymous said...

ASSALAMMUALAIKUM...
Alhamdullilah..sy bergelar graduan WAMJ 2015 pd 12.09.2015...
Seminar yg memberi kesan d hati sehingga sy mengalairkan airmata..
Biar airmata ini menjadi titik mula satu perjalanan yg bakal membawa sy kearah kejayaan..
Semangat kejayaan demi keluarga tercinta..demi ibu tercinta..demi adik-beradik tersayang..
Alhamdullilah..Terima kasih pd Encik Azahar mentor yg hebat..Pada semua yg menjayakan WAMY 2015..

Anonymous said...

Norazura Binti Salahudin Abd Aziz
Melaka
014-9185738

Anonymous said...

Alhamdulillah telah selesai mghadiri seminar WAMJ 2015
Seminar yg sgt sgt hebat..mnjfikan sya seorg yg lbh positif..dan lbh berjayaa..
terima kasih pada encik azhar..selaku mentor yg bnyak mberi ilmu..seorg yg sgt sgt hebat...semoga sya berjaya dan sehebat seperti beliau

Anonymous said...

Sungguh tak sangka akhirnya saya berjaya mengikuti WAMJ....
Thanks to prince kerana menyedarkan sata betapa selama ini minda saya dijajah oleh akal saya sendiri..
Thank you Allah kerana memperkenalkan saya dengan insan yang hebat ini...

Dr Moly Sani
Muar,Johor
0122794786

Anonymous said...

Alhamdulillah, sy bangga menjadi graduan WAMJ dan juga menjadi anak didik En.Azahar Mokhtar, krn melalui program pd 12/9/15 nie, byk giler ilmu2 yg kt luar xkn dpt mcm dlm program nie. skrg nie bru la sy paham mcm mne nk bndingkn smada kte gnekn minda atau akal sms kte buat sesuatu urusan dlm kehidupan. klu ade lg program sebegini lg, sy xsabar nk dtg lg..sbb akan memberi impak yg luar biasa pd seseorg..apa2 pon sy nk ucapkn ribuan terima kasih kpd En. Azahar Mokhtar.

Hafiz, Melaka
019 - 7507509

bonelink said...

u touch my heart en azahar! really appreciate it. i wish i come to this workshop sooner! rase aura WAMJ meletup2 dlm jiwa nie! kita semua hebat! n kita pasti berjaya

ikHa92, segamat Johor
0145279636

bonelink said...

u touch my heart en azahar! really appreciate it. i wish i come to this workshop sooner! rase aura WAMJ meletup2 dlm jiwa nie! kita semua hebat! n kita pasti berjaya

ikHa92, segamat Johor
0145279636

bonelink said...

u touch my heart en azahar! really appreciate it. i wish i come to this workshop sooner! rase aura WAMJ meletup2 dlm jiwa nie! kita semua hebat! n kita pasti berjaya

ikHa92, segamat Johor
0145279636

Mohd Azrul Azrul said...

Assalamualaikum....
Syukur kpd Allah .... dgn limpah kurniaNya saya dapat bersama mentor En. Azahar di WAMJ muar 12hb Sept 15 yg lepas...

Alahmdulillah. Terima kasih kpd En. Azahari dgn perkingsian ilmu kpd kami . Sungguh terkesan. Terhebat. Terbaik . Fantastik..

Azrul
Segamat
013 2550071

Mohd Azrul Azrul said...

Assalamualaikum....
Syukur kpd Allah .... dgn limpah kurniaNya saya dapat bersama mentor En. Azahar di WAMJ muar 12hb Sept 15 yg lepas...

Alahmdulillah. Terima kasih kpd En. Azahari dgn perkingsian ilmu kpd kami . Sungguh terkesan. Terhebat. Terbaik . Fantastik..

Azrul
Segamat
013 2550071

Anonymous said...

Alhamdulillah.....feeling much much better than before....terima kasih En Azahar atas perkongsian ilmu yang tidak ternilai....Insya Allah akan dimanfaatkan semaksima yg mungkin....seminar yang sangat2 hebat dan terkesan...rasa amat bersyukur kerana berpeluang menyertainya

Rokhatun
Batu Pahat
0178433901

Anonymous said...

Alhamdulillah..terima kasih banyak en azahar atas perkongsian ilmu..banyak perkara baru yg sy belajar dan akan sy praktikan..hari sabtu sy tidak sia2..mmg rugi sape yg x pegi WAMJ.seminar WAMJ memang TERBAIKKKK..

Fasyihah
Temerloh pahang
01125605313

Anonymous said...

Alhamdulillah stlh lma menunggu wamj akhirnya berjln lncr.bnyk ilmu yg diajar oleh mentor yg sngt hebat!!ilmu tntg mcm mne nk brjaya dlm hidup mnggunakan minda.seminar yg bnyk mnfaat.ilmu yg sngt hebat!!!

Atiqah
Jb
0105759203

Anonymous said...

Alhamdulillah saya sangat bersyukur kerena saya adalah salah seorang peserta WORKSHOP MINDA JUTAWAN PD 10.11.15..
Bagi saya ILMU yang dicurahkan memang sangat memberi kesan HEBAT..dan meninggalkan kesan yang sangatttt POSITIVE.. AMINNNN...
Dari itu saya mengucapkan jutaan TERIMA KASIH kepada TUAN AZAHAR atas kesudian beliau meluangkan masa, mengajar kami, mengasah kami peserta. Ilmu yang kami dapat memang tidak ada di mana2 kursus yang pernah saya ikuti MEMANG THE BESTTTTTT..saya pulang dengan satu perasaan baru iaitu tahu membezakan antara AKAL dan MINDA.

JUTAAN TERIMA KASIH SEKALI LAGI DRPD ANK JATI NEGERI DI BAWAH BAYU.
BANAH ENAU
0146522367