Friday, November 6, 2015

WORKSHOP ANJAKAN MINDA JUTAWAN 2015 di KOTA KINABALU,SABAH

Salam Juara!
Seminar yang dinanti-nanti kita dibawa ke KOTA KINABALU,SABAH pada 10/11/2015!

TERIMAKASIH atas sambutan hebat warga BORNEO! TIKET dah 'SOLD OUT' HANYA dalam masa sehari jer!

Bagi semua peserta yang telah berjaya mendapatkan tiket, saya ucapkan TAHNIAH!

Bagi yang mungkin terlepas..JANGAN RISAU! Saya akan buat Seminar Anjakan Minda Jutawan sekali lagi pada 13/12/2015!PASTIKAN kali ini anda JANGAN TERLAMBAT k!

JUMPA anda semua pada 10/11/2015 di Kota Kinabalu,Sabah!

70 comments:

Ayashino Cheres said...

Sya xsbar n truja utk join wamj ni..syukur dpt tiket msuk,yes...pa la yg en. azahar akn kongsi kjayaan nya ni ya,ssh da mo tdo ni...smoga smua ilmu yg dtrunkn akn dpraktikkan dgn baik...aamiin

Unknown said...

WAMJ!!!! dgr shj sdh ckup utk buat hati bergegar dgn ktrujaan krn dpt mengambil ilmu & bljr secara terus dgn sorg JUTAWAN yg ckup hebat utk mnjd sama hebat dgn beliau iaitu En. AZAHAR MOKHTAR ...sya merupakan salah seorang peserta utk workshop nie...Can't wait till 10/11/2015... see u & KK is so much WELCOMING u Sir!!!!
-AIN KK-

Unknown said...

Alhamdulillah...saya amat bersyukur dan bersemangat🔥🔥untuk hadir ke WAMJ pd Selasa ni...10 November 2015!! Walaupun hari jadi anak saya pd masa tu😞😔.... Ilmu dan cabaran minda seorang jutawan berjaya seperti Encik Azahar ...perkongsian seorang insan yang ingin saya dengar sangat supaya jadi penjana semangat lebih kepada orang yang amat serius ingin berubah dan berjaya dalam hidup!! Jika itu bisa membawa ke arah kebaikan....ku korbankan segala....demi masa depan diri saya dan keluarga saya!

Haji Razali - Sandakan

roy junior said...

Anjakan Minda JUTAWAN.. 10 NOV 2015

WOW..JUTAWAN...
Tidak Sabar dan sangat sangat teruja untuk hadir serta mendengar perkongsian dari Tuan AZHAR tentang BERMINDAKAN JUTAWAN..

Sangat HEBAT dan TERUJA... TAK SABAR BOSS

JUTAWAN.....

Anonymous said...

Syukur Alhamdulilah. . Sy terpilih utk menghadiri WAMJ yg bakal di adakan di sabah pada 10 / 11 / 2015 di Kota kinabalu selalu di buat di semenanjung tapi kali ni di sabah memang tidak sabar rasanya nak tengok dan dengar ilmu yg di sampaikan oleh En. Azahar semoga segala ilmu yg hebat ini dpt menjadi kan sy seorang yg berjaya di masa depan...

Masrinah dari papar

Anonymous said...

Saya rasa bertuah & teruja kerana saya adalah diantara peserta yang akan menghadiri WAMJ pada 10/11/2015 bertempat di kota kinabalu, Rasa tak sabar nak menimba ilmu dari insan yang hebat iaitu En Azahar, yang mana saya dengar telah membimbing ramai insan yang serius ingin berjaya... Perghhh..

David William

Ainul Naj said...

Ada apa dgn WAMJ 10 Nov ni? Sya tertanya2. Yg sya tau, sya akan jumpa, dpt byk ilmu & bljr dari en. Azahar. Jd x rugi pun pegi. Yeaayy.. tiket dah byr! Mesti dahsyat WAMJ ni kan.. jumpa nanti! ;)

Ainul - Papar

Anonymous said...

saya rasa sgt bertuah kerana terpilih utk menyertai WAMJ 10/11/2015 dan berpeluang menimba ilmu daripada org yang hebat seperti Encik Azahar...tazabarrr nyerrr..^_^

Anie-Putatan

roy junior said...

Anjakan MINDA JUTAWAN....
10 NOV 2015..

WOW... JUTAWAN...
Tidak SABAR dan sangat sangat teruja untuk hadir serta mendengar perkongsian dari Tuan Azhar tentang BERMINDAKAN JUTAWAN..

Sangat HEBAT dan TERUJA..
TAK SABAR BOSS... JUTAWAN....

Ridwan - Kota Kinabalu

roy junior said...

Anjakan MINDA JUTAWAN....
10 NOV 2015..

WOW... JUTAWAN...
Tidak SABAR dan sangat sangat teruja untuk hadir serta mendengar perkongsian dari Tuan Azhar tentang BERMINDAKAN JUTAWAN..

Sangat HEBAT dan TERUJA..
TAK SABAR BOSS... JUTAWAN....

Ridwan - Kota Kinabalu

Anonymous said...

PERRGGHHHH .
ANJAKAN MINDA JUTAWAN!!

Memang hebat. .Tidak SABAR dan sangat TERUJA untuk hadir serta mndengar dan mndapatkn ILMU JUTAWAN dari Tuan Azhar.. TQVM..

emyhaineh ..keningau

Patricia said...

1st of all, I am so excited & proud to be one of the participants for WAMJ event which will be held in KK on 10/11/2015.
Thank you so much to the great man named Mr. Azahar for being choosing KK as the place for this event. Looking forward to meet up with you personally and learn more knowledge to be a superb person as you are now. Have a pleasant journey and see you very soon. (^_^)v

Sincere,
Patricia (KK)

salha said...

Wow. Tak sabar menanti kehadiran En. Azahar ke Borneo. Counting days sudah tggu 10/11/2015. Sbb sy yakin workshop ini akan mengubah 360° hidup sy.

Salha (labuan)

icci jas said...

10hb/11/2015.. pastinya hari yang sangat dinant-nantikan oleh setiap peserta..WAMJ adalah satu wadah ilmu daripada seorang yang berkaliber spt encik Azahar...yang pastinya ilmu yang disajikan memberi impak kepada setiap peserta...untuk merubah kehidupan akan datang ....mengali dan mengenali potensi diri...WAMJ Adalah tempat yang sangat2 HEBAT saya sangat2 bertuah kerana terpilih menyertai program ini dan dapat belajar daripada seorang MENTOR YANG SANGAT-SANGAT HEBAT..terima kasih Encik Azahar..

ZULPERAH-,KENINGAU

Chienta White said...

Wow. . Sangat hebat, xsabar rasanya utk menghadiri WAMJ nie dan yg pastinya ilmu yg bermanfaat akan sy perolehi dr seminar nie .. . . Sy sangat teruja



Zizie, Sandakan Sabah

Anonymous said...

HIGH!HIGH! WAMJ : 10.11.2015

Proud to be one of the participants! Excited! Sy tdk sabar untuk menimba ilmu dari insan yg sudah berjaya dan sudi berkongsi ilmu. 3 HARI LAGI...See u MR.AZAHAR...

- Grace,KK

Anonymous said...

Seminar Anjakan Minda Jutawan!!! 1 Seminar yg sy memang nantikan selama ne..
Saya sangat beruntung dan bertuah kerna bpeluang menimba ilmu drpd seorg insan yg sgt hebat spt En. Azahar. Tak sabar rasanya untk hadir ke sminar ne pd 10/11/2015..

Maslizah- Papar, Sabah

Hamy Zaza said...

Sangat2 teruja! Sebab terpilih menjadi anak didik En.Azahar penulis buku BACA dalam WAMJ 10/11/2015.
Satu seminar yang akan mengubah perspektif hidup yang biasa-biasa kepada hidup LUAR BIASA!!


*Hamizah I*
Sandakan,Sabah

Hamy Zaza said...

Sangat2 teruja! Sebab terpilih menjadi anak didik En.Azahar penulis buku BACA dalam WAMJ 10/11/2015.
Satu seminar yang akan mengubah perspektif hidup yang biasa-biasa kepada hidup LUAR BIASA!!


*Hamizah I*
Sandakan,Sabah

Hhariyati said...

Alhamdulillah..
Rasa sangat bertuah terpilih menjadi peserta WAMJ 10/11/2015 @ KK. Ini adalah kali pertama saya akan mengikuti workshop terhebat di Borneo.. Personal coaching dari insan HEBAT, En.Azahar.. Pastinya akan MENCIPTA KESAN HEBAT kepada hidup saya nanti.. InsyaAllah..
Terima kasih atas peluang ini..

_Hariyati, Sipitang_

Anonymous said...

Tidak sabar rasanya menanti tanggal bertuah 10/11/15....rasa amat bertuah kerana terpilih menyertai WAMJ yg akan dikendalikan oleh penulis buku BACA...En Azahar. Pastinya ini akan memberikan impak positif kepada saya di dalam mengejar kejayaan yg diimpikan selama ini...Insyallah.

- Adnan, Sipitang

Nor Sameah Dandan Satia said...

WAMJ!!! Alhamdulillah, sy rasa sgt bertuah krn terpilih utk menyertainya pd 10/11/2015 ni.

TIDAK SABAR utk berjumpa dgn org HEBAT spt ENCIK AZAHAR utk mendapatkan sebanyak mungkin ilmu agar boleh diaplikasi dlm bidang perniagaan yg sy ceburi & jugak kehidupan seharian.

Mellisa Sameah DS - Sandakan, Sabah.

Unknown said...

Saya rasa ini adalah aturan daripada tuhan untuk menunjuk arah kerjaya saya, sebab saya masih dapat tiket untuk pergi mendapat ilmu perniagaan yang sangat hebat daripada En. Azahar pada 10.11.2015 walaupun lambat buat keputusan untuk pergi WAMJ kali ini.
Dp kai ~Sibu(Sarawak)

wayne ngu Ngu said...

Saya rasa ini adalah aturan daripada tuhan untuk menunjuk arah kerjaya saya, sebab saya masih dapat tiket untuk pergi mendapat ilmu perniagaan yang sangat hebat daripada En. Azahar pada 10.11.2015 walaupun lambat buat keputusan untuk pergi WAMJ kali ini.
Dp kai ~Sibu(Sarawak)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Lainijr Lai said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Thanks Prince Azhar for make it happened. Tidak sabar mau attend such workshop yg saya yakin dan pasti boleh mengubah hidup dan diri saya. Prince adalah contoh dan idol terbaik utk saya kuatkan semangat terus berjaya dalam bisnes ini.

Terbaik....TQ Prince.

Shirley - Tamparuli

Jofsaxo Drum said...

Wow..10 hb akan jadi hari paling bertuah dalam hidup saya..bukan mudah dpt ilmu dr org yg berjaya.

Lainijr Lai said...

saya sangat teruja dan rasa sangat bertuah kerana mendapat menjadi salah seorg peserta dalam Wamj pada 10/11/2015..
Apatah lagi dapat berjumpa dan menimba ilmu daripada insan yang hebat seperti En Azahar..
Terima kasih kerana diberi peluang untuk menyertai wamj yang pastinya hebat nanti.
*Laini-kk*

Lainijr Lai said...

saya sangat teruja dan rasa sangat bertuah kerana mendapat menjadi salah seorg peserta dalam Wamj pada 10/11/2015..
Apatah lagi dapat berjumpa dan menimba ilmu daripada insan yang hebat seperti En Azahar..
Terima kasih kerana diberi peluang untuk menyertai wamj yang pastinya hebat nanti.
*Laini-kk*

Unknown said...

Bismillah. Segala puji bagi Allah kerana memberi saya peluang yang sangat bermakna untuk menghadiri program WAMJ yg bakal disampaikan oleh en. Azhar. Saya tak sabar nak attend program yg hebat ini dan mengubah hidup saya pada masa akan datang. Welcome to Kota Kinabalu again En. Azhar !

- Alem , Kuala Lumpur/Kota Kinabalu

MACROY FEDELIS said...

Slm Sejahtera...
Thanks En. Noor Azahar kerana beri peluang kpd sya utk menyertai seminar encik pd 10/11/2015 nti iaitu WAMJ melahirkan insan bermindakan seorg jutawan !!!
Nak share pd pembaca semua...
Bebrpa tahun lepas..sya selalu dgr berkenaan En Noor Azahar ini, melalui rakan2 & saudara mara..byk cerita2 HEBAT berkenaan tips2 & rahsia bagaimana utk BERJAYA terutama menerusi buku nukilan beliau iaitu "BACA".....namun sya tdk berpeluang melihat sendiri En Noor Azahar di atas pentas, hinggahla pd July 2014 sya beri peluang diri berjumpa beliau...Jujur sya katakan...Wooow...semua yg sya dgr dari kwn2 & saudara mara adlh benar belaka...bermula saat itu sya terus jadikan En Noor Azahar ini sbgi MENTOR utk sya "BINA KEJAYAAN" dan "UBAH KEHIDUPAN" sya...hari ini genap 2 tahun lebih sya bergelar anak didik beliau..sya bukan siapa2 sblm ini namun stlh mjdi anak didik beliau kehidupan sya berubah 390 darjah...wowooo...Thank U so much En Noor Azahar...semoga tuhan merahmati kehidupan seharian En Noor Azahar..aminn..

All the best for us...

Ikhlas
Mc Roy Fedelis Chin
Ex-Supervisor(Automotif)
Now Businessman
013-8719009

Alem Marhaban said...

Bismillah. Segala puji bagi Allah kerana memberi saya peluang yang sangat bermakna untuk menghadiri program WAMJ yg bakal disampaikan oleh en. Azhar. Saya tak sabar nak attend program yg hebat ini dan mengubah hidup saya pada masa akan datang. Welcome to Kota Kinabalu again En. Azhar !

- Alem , Kuala Lumpur/Kota Kinabalu

Ridhwan Kee said...

Syukur Alhamdulillah selama 2 TAHUN saya menunggu WAMJ akhirnya diberikan PELUANG serta REZEKI untuk menghadiri WAMJ yang diadakan oleh En.Azahar pada 10/11/15. Tak sabar rasanya nak menunggu hari tersebut! Sememangnya LAIN DARI YANG LAIN!
En.Azahar the number 1 MENTOR in our hearts!

Ridhwan Kee - Putatan

MACROY FEDELIS said...

Slm Sejahtera...
Thanks En Noor Azahar kerana beri peluang kpd sya utk menyertai seminar encik pd 10/11/2015 nti iaitu WAMJ seminar yg melahirkan insan2 bermindakan jutawan !!!
Nak share pd pembaca semua...
Beberapa tahun lepas..sya selalu dgr berkenaan En Noor Azahar ini, melalui rakan2 & saudara mara..byk cerita2 HEBAT berkenaan tips2 & rahsia bagaimana utk BERJAYA terutama menerusi buku hasil nukilan beliau iaitu "BACA"....namun sya tdk berpeluang melihat sendiri En Noor Azahar di atas pentas, hinggahla pd July 2013 sya beri peluang diri berjumpa beliau...Jujur sya katakan...Wooow...semua yg sya dgr dari kwn2 & saudara mara adlh benar belaka...bermula saat itu sya terus jadikan En Noor Azahar ini sbgi MENTOR utk sya "BINA KEJAYAAN" dan "UBAH KEHIDUPAN" sya...hari ini genap 2 tahun sya bergelar anak didik beliau..sya bukan siapa2 sblm ini namun stlh mjdi anak didik beliau kehidupan sya berubah 390 darjah...wowooo...Thank U so much En Noor Azahar...semoga tuhan merahmati kehidupan seharian En Noor Azahar..Aminn...

All the best for us...

Ikhlas
Mc Roy Fedelis Chin
Ex-Supervisor(Automotif)
Now Businessman
013-8719009

Mr. Pidit said...

Alhamdulillah Syukur , Seminar WAMJ Yang dinanti2kan warga Borneo ini akan dijalankan pada 10/11/2015 yang mana seminar ini dikelolakan sendiri oleh penulis buku BACA iaitu En. Azahar yang mana merupakan mentor kita semua , sy rasa bertuah & beruntung menjadi salah seorang peserta seminar WAMJ ini. Terima Kasih sangat2 En. Azahar , jmpa di KK , Sabah.

Aisah Sahat said...

Alhamdulillah.... rasa sgt bertuah kerana telah TERPILIH antara yg dipilih utk menjadi peserta bengkel jutawan yg sgt hebat akan d adakan pada 10/11/15 d KK, Sabah....
Usia bkn halangan utk saya menimba ilmu dan berusaha utk mengubah kehidupan kearah yg lebih baik selagi ada kesempatan.
Seorang yg berjaya sanggup membimbing siapa sahaja yg ada keinginan utk berubah dan memajukan diri dlm hidup seperti En. Azahar ini adalah bukan senang utk di temui. Mmg sgt rugi klu tak ambil peluang keemasan oni utk menimba ilmu minda jutawan.

lkhlas
Aisah Sahat - Labuan

DOMZAMRI said...

saya berasa sangat teruja kerana diberi kesempatan mengikuti WAMJ yang merupakan satu pentas hebat yang sentiasa ditunggu-tunggu semua orang selama ini. Sebelum ini saya hanya dengar dari rakan, baca di group dan bercakap melalui telefon namun sedikit masa lagi dapat berjumpa secara bersemuka dengan seorang tokoh hebat, terbukti berjaya dan sanggup mengajar kita demi mencipta satu empayar kejayaan. . Memetik kata pantun lama "Buah Cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokan , kami murid baru belajar kalau salah tolong tunjukkan" terima kasih juga kepada setiap peribadi yang melorongkan jalan kepada saya sehingga berjaya terpilih menyertai program ini. semoga setiap ilmu yang kami perolehi nnt dijadikan azimat dan panduan
...Perginya Nanti dengan harapan....Pulangnya Nanti dengan Seribu Kejayaan....

Ikhlas dari ZAMRI TIRI DUNGGAT-LABUAN

Anonymous said...

Syukur alhamdullillah, dengan izinNYA saya akan dapat mengikuti seminar MINDA JUTAWAN ni pada 10 November 2015 (nasib baik ada ruang lagi).
Terima Kasih En Azhar kerana memberi kami peluang dan akan berkongsi pengalaman bagaimana untuk "MENCIPTA PELUANG" dan 'BERMINDAKAN JUTAWAN'.Sebagai seorang kakitangan kerajaan tidak terlintas difikiran pun untuk menjadi JUTAWAN apatah lagi bermindakan JUTAWAN; tetapi dengan adanya Seminar ini diharap ianya dapat merubah nasib saya. SEKALI LAGI JUTAAN TERIMA KASIH kepada EN AZHAR atas kesudiannya untuk berkongsi di Seminar WAMJ ni.

SALAM Dari BORNEO..

Rohani - Inanam, Kota Kinabalu.

Anonymous said...

Saya rasa tersangat-sangat bertuah akan menghadiri WAMJ pada 10.11.2015 yang akan disampaikan oleh En.Azahar.Terima kasih kepada En.Azahar kerana memperuntukkan masa untuk berkongsi sama resepi kejayaan beliau.

Anonymous said...

Saya rasa tersangat-sangat bertuah akan menghadiri WAMJ pada 10.11.2015 yang akan disampaikan oleh En.Azahar.Terima kasih kepada En.Azahar kerana memperuntukkan masa untuk berkongsi sama resepi kejayaan beliau.
(Viola-KK)

Abd Rauf Abdul Aziz said...

Peluang bukan selalu datang. Ambil dan rebut selagi terdaya. Jika tiada peluang pergilah cari peluang atau mencipta peluang.
Jika sudah didepan mata peluang itu ambil dan jangan lepaskan berlalu begitu sahaja kerana kita pasti akan menyesal seumur hidup.
WAMJ satu peluang tambah ilmu reset minda dan pengalaman seorang yang sudah berjaya. Jangan lupa jumpa di KK.

Asnah Enna said...

Ingin tahu bagaimana wamj tu.insha Allah hadir

Alfonso Alja said...

WAMJ sesuatu yg mengujakan kepada saya. Apakah pengisian seminar tersebuat masih menjadi tanda tanya, namaun saya bersyukur kerana menjadi salah seorang peserta bagi program tersebut. Apa yg paling hebat adalah dapat berjumpa sekali lagi dengan En. Nor Azahar seorang yg telah membuat ramai orang ingin menjadi sepertinya atau dengan lain perkataan menjadi idola kepada saya untuk mengikut jejaknya. Terima kasih kepada En Nor Azahar kerana telah mengadaptasikan seminar ini khususnya buat kami di Sabah. Mudah2an ianya menjadi pemangkin pemotivasi kepada kejayaan kami yg seterusnya dalam bisnes yg hebat ini......TERIMA KASIH EN. NOR AZAHAR....daripada saya Ajie bin Alli, Sipitang Sabah

flora ze said...

Hi.. Bloggers.. I m in Kuala Lumpur but I will be joining WAMJ in KK this coming Tuesday. Looking forward towards the event . Cant hardly wait for the tips to become more successful..

Elyvie Ani said...

Salam sejahtera,
Sa sgt bsyukur kerana mndapat tmpt utk mnghadirkn diri WAMJ ni, bkn semua org bpluang mndapat tempat WAMJ ni kerana tiket masuk yg sgt terhad dan yg layak sahaja.sa jg tdk sabar mnunggu masa blangsungnya WAMJ ni kerana ingin bjaya dlm hidup sprti mentor en.Azahar seorg yg hebat dan tbukti blh mbimbing insan yg ingin bjaya..kita jumpa d WAMJ

Nani yohanes
Menggatal kk
01126882450

lirzrahs owezs n 4ever said...

Hi..:-)
x sabar utk sedut ilmu & praktikkan semua tips² kejayaan yg bakal dikongsikn oleh Mentor yg sgt² hebat which I most looked up 2, Encik Azahar Mokhtar di WAMJ nnt. Yg pasti bengkel ni pasti menarik dan luar biasa dgn kelolaan insan hebat ini..sya rasa sgt²bertuah n bersyukur dpt jd salah seorang peserta bengkel ni..n really can't wait 2 b there!!! C u soon WAMJ :-*

Sharinaz Naim,Kota Kinabalu

Sanita Joldin said...

10/11/2015 WAMJ,pasti nya y d nati2 kn..sy tdk sbar untk menimba ilmu dari sorg mentor y sgt2 hebat ia itu En Azahar y sudi brkongsi ilmu..

~sanita~ kk

Sanita Joldin said...

10/11/2015 WAMJ,pasti nya y d nati2 kn..sy tdk sbar untk menimba ilmu dari sorg mentor y sgt2 hebat ia itu En Azahar y sudi brkongsi ilmu..

~sanita~ kk

Mohd Azlan Mohamed said...

Warga sabah!!
Jangan lepaskan peluang utk timba ilmu dari insan hebat uni.
Saya sudah ke WAMJ yg lepas dan alhamdulillah hasilnya memang REAL!!
GOOD LUCK warga SABAH.

Azlan 017 2555758
Mekaka

Noor Azahar Mokhtar said...

JUMPA anda semua diWAMJKK nanti k

Nur Atika Nasuffi said...

WAMJ memang terbaik!
Sebagai salah seorang graduan wamj,saya tahu anda semua pasti akan mendapat sesuatu yang sangat berharga...good luck! 😄

Anonymous said...

Assalammualaikum...

WAMJ..memang hebattt..byk memberi ilmu semangat kekuatan pada rohani spritual minda...
Perkenalan kepada suatu pemikiran yg lain dari lain...MINDA VS AKAL...
Walau sy pernah pergi WAMJ siri yg lalu harap dapat pergi lagi untuk refresh minda sy nie...aaamiiinn...

Norazura Salahudin Abd Aziz
Melaka..

Mohd Azlan Mohamed said...

Warga sabah!!
Jangan lepaskan peluang utk timba ilmu dari insan hebat uni.
Saya sudah ke WAMJ yg lepas dan alhamdulillah hasilnya memang REAL!!
GOOD LUCK warga SABAH.

Azlan 017 2555758
Mekaka

Azran Tugiran said...

Apa khabar orang-orang Sabah

Jangan ketinggalan untuk menyertai WAMJ. Satu platform yang mantal yang pasti menjadikan anda seorang yang insan yang lebih HEBAT!!! Bagaimana saya tahu? Sebab saya juga graduan WAMJ.

Ayuh. Jangan lepaskan peluang.

Azran Tugiran
Johor Bahru
0137278363

Saedatul Remy Saedatul Remy said...

Platform yg sangat betul!!! Ilmu yg sangat hebat dgn mentor yg sangat hebat!!! Bagaimana saya tahu...? Kerana saya sudah pergi dan saya adalah graduan WAMJ!!! Jangan lepaskan peluang utk berjumpa dgn En Noor Azahar Mokhtar...sangat2 berbaloi!!!
Berani Berubah!!!

Remy Kluang
0137358082

Diyana Yusof said...

Wow....WAMJ...ade di KK pula...org2 sabah jgn lepaskan peluang ni k...sya telah pergi WAMJ yg lepas di Muar..sgt2 bgus dan berguna tuk kite pada masa akan dtg...All the best org2 Sabah...

Diyana
0187751200
Melaka/Johor Bahru

Anonymous said...

Assalamualaikum warga Sabah!!

WAMJ sgt2 awesome!! En Azhar mentor yg sgt2 Superb!!! Rugi woo sape x pergi... Mmg sgt2 rugi... Pada yg bakal hadir WAMJ Sabah... Believe me... Ia nya bakal merubah hidup anda and cara minda anda berfikir!! Nak tahu... Pastikan anda hadir ok!

Graduan WAMJ Muar Sept 2015
Suhaila
Melaka

fairuz alias said...

Tahniah warga2 borneo yg dpt hadirkan diri di WAMJ kali ni di sabah..!!rebutlah peluang bagus ni dan tersangat rugi jika anda tidak hadirkan diri..perkongsian ilmu yg sgt luar biasa dr mentor hebat saya En Noor Azhar yg pasti akan merubah anda 360' dan membuatkan anda lebih sukses dlm melakukan kehidupan seharian dgn mengunakan MINDA vs AKAL kerna saya juga salah seorang peserta WAMJ di MUAR sebelum ini....good luck guys!!! (",)

Fairuz Alias
0137590530
Muar

Shah@bobby said...

Seminar Anjakan Minda Jutawan!!!
Saya sangat besyukur kerana dapat bersama-sama menyertai seminar ini..Speaker yg sangat hebat..pengarang buku BACA dan En Azahar Merupakan Mentor saya atau Sifu dlm perniagaan..dia sangat humble dan pemurah dalam memberikan segala ilmu dlm bidang perniagaan..sangat bertuah dapat menjadi anak didik beliau..tdk sabar WAMJ Sabah 10/11/2015

Shah@Bobby
Kota kinabalu Sabah

Yohanes mangu said...

Seminar anjakan minda jutawan!!
saya amat bersyukur sebab telah terpilih untuk mengikuti seminar ini pada nov ini.En Azahar pengarang buku baca merupakan seorang yg sngt hebat dan tidak kedekut untuk memberikan ilmu dlm bidang perniagaan.Saya berasa sangat bertuah kerana dpat menjadi salah seorang drpd anak didik beliau.

Yohanes@YgArif
Kota kinabalu Sabah.

Harwant Randhawa said...

WOW WAMJ dtng lagi! Kalian di Sabah sangat bertuah dapat attend workshop Hebat ini! Memang mengubah hidup Saya dan mengajar Saya bagaimana saya menguasai minda Saya tuk mendapat kan apa yg Saya nak! Awesome workshop by great mentor En Azahar!

Regards,
Dr Harwant Singh
Muar Johor
0102412426

Jitah Ginsip said...

Wow...first time sy akan join WMJ..En Azhar memang hebat...semua ilmu yg sy dapat di WMJ akan sy jadikan semangat yg membara utk teruskan perjuangan dlm apa saja yg sy lakukan...terutama dlm business sy...tq En.Azhar...you are the best... My mentor

Regards,
Jitah
Keningau

Jitah Ginsip said...

Wow...first time sy akan join WMJ..En Azhar memang hebat...semua ilmu yg sy dapat di WMJ akan sy jadikan semangat yg membara utk teruskan perjuangan dlm apa saja yg sy lakukan...terutama dlm business sy...tq En.Azhar...you are the best... My mentor

Regards,
Jitah
Keningau

Wawa Oyien said...

asalammualaikum..
alhamdulillah syukur rezeki allah sy tlah di pertemukan dgn insan hebat ini yg kini merupakan mentor sy dan rakan2 .
a very humble person dan sentiasa berkongsi ilmu untuk sama2 berjaya bersama beliau .
siapa yg saya katakan itu tidak lain tidak bukan beliau yg bernama EN. AZAHAR !!
Saat yg di nanti-nantikan 'WAMJ' kini menjelang tiba pastinya membuatkan hati teruja untuk bersama hadir untuk mempelajari ilmu dari beliau.
TERIMA KASIH sy ucapkan kpda EN.AZAHAR kerana sy terpilih menjadi salah seorang daripada peserta Workshop Anjakan Minda Jutawan ini ! pastinya akan mengubah kami yg biasa2 ke luar biasa!


welcome to the land below the wind sir! ❤❤

WAWA,
Papar.
exstudent UiTM SAbah.
0109455292

fatiha - sabah said...

Workshop Anjakan Minda Jutawan!
Debaran yg semakin kuat dirasai..
Perasaan yg sgt2 teruja..
Rasa amat bersyukur krn brpeluang utk mnyertai WAMJ..
Terima kasih kpd En. Azahar atas pluang yg diberi..
sy yakin dan pasti byk ilmu yg sgt2 brguna yg akn beliau kongsikan spanjang workshop ini..

Rosdee Mohd Yusoff said...

Alhamdulilah berjaya juga masuk Blog ini, Salam Juara untuk semua ,bila diumumkan bakal menjadi salah seorang peserta WAMJ pada kali ini, sy berasa sgt2 teruja dan excited, selama ni hanya dgr drpd leader2 tapi kali ini saya akan berada disana sendiri menghadiri Function hebat ini yg akan mengubah hidup saya 360 darjah. Syukur ke hadrat Ilahi sy dpertemukan dgn platform hebat begini utk memulakan langkat sbg usahawan yg berjaya satu hari nanti.. Terima kasih buat En Azahar sudi turun ke sabah dibawa bayu utk berkongsi 1001 rahsia dan tips kejayaan beliau bersama masyarakat disabah.. Jumpa di puncak kejayaan.

Ikhlas - Rosdee Mohd Yusoff @ Diddy
Sandakan Sabah..

Rosdee Mohd Yusoff said...

Alhamdulilah berjaya juga masuk Blog ini, Salam Juara untuk semua ,bila diumumkan bakal menjadi salah seorang peserta WAMJ pada kali ini, sy berasa sgt2 teruja dan excited, selama ni hanya dgr drpd leader2 tapi kali ini saya akan berada disana sendiri menghadiri Function hebat ini yg akan mengubah hidup saya 360 darjah. Syukur ke hadrat Ilahi sy dpertemukan dgn platform hebat begini utk memulakan langkat sbg usahawan yg berjaya satu hari nanti.. Terima kasih buat En Azahar sudi turun ke sabah dibawa bayu utk berkongsi 1001 rahsia dan tips kejayaan beliau bersama masyarakat disabah.. Jumpa di puncak kejayaan.

Ikhlas - Rosdee Mohd Yusoff @ Diddy
Sandakan Sabah..

Anonymous said...

WORKSHOP ANJAKAN MINDA JUTAWAN..

Setinggi tinggi perhargaan Dan jutaan TERIMA KASIH buat TUAN AZAHAR, kerana sudi berkongsi ILMU yang SANGAT SANGAT HEBAT..Dalam seminar itu banyak mengajar saya bagaimana menggunakan MINDA untuk Berjaya Dan Sukses dalam HIDUP..

ILMU TUAN AZAHAR TIDAK TERNILAI HARGANYA, HANYA ALLAH YANG MAHA BERKUASA SAHAJA YANG DAPAT MEMBALASNYA, MOGA JUMPA DI SEMINAR SEMINAR YANG AKAN DATANG..

Salam Dari Borneo..

Ridwan Bin Jumadi.
Graduan W.A.M.J..

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia...En. Noor Azahar adalah mentor saya yg sangat hebat dan berkebolehan...saya sangat menghormati dengan beliau...seminar beliau yang saya hadiri baru baru ini, memberi impak yang sangat luar biasa...jadi bagi saya adalah sangat merugikan kepada anda pembaca di luar sana jika terlepas peluang menghadiri SEMINAR beliau pada 10 Januari 2016 yang bertempat di Hotel Nexus Karambunai, Kota Kinabalu Sabah...Saya pasti akan hadir...Rugi kalau tak datang.Jumpa anda di sana


Yang Ikhlas,
Erah
Sandakan/lahad Datu