Wednesday, July 28, 2010


Salam Jutawan..saya baru saja balik menghantar ayah yang tercinta melakukan check up dihospital. Agak menyedihkan bila diberitahu keadaan kesihatan ayah saya perlukan lebih perhatian kerana masalah buah pinggang. Doktor menasihatkan untuk bersedia..mungkin perlu buat dialysis...hmmm..sedih melihatkan penderitaan beliau selama 5 tahun bertarung dengan penyakit stroke..kini berhadapan dengansatu lagi dugaan...ia membuat saya insaf..saya tidak boleh leka..kena teruskan perjuangan demi anak-anak saya.Kena buat yang terbaik untuk saya wariskan pada isteri dan anak-anak saya. Saya tidak perlu kecewa dengan sikap orang gagal disekeliling saya yang selalu memperlekehkan apa yang saya buat suatu ketika dulu. Jika anda laluinya hari ini..teruskan apa yang anda impikan. Kejar impian anda...jangan bertangguh...Selagi Allah memberi nafas dan tenaga maka gunakanlah kelebihan yang kita miliki hari ini. Ia cuma bersifat sementara dan kita tidak tahu bila nikmat tersebut akan ditarik balik. So..just Do It! Dapatkan 100 Tips dalam buku ini. Bagaimana saya mencapai kejayaan saya hari ini. Saya juga bermula seperti mana anda bermula hari ini. Apa yang membezakan kita adalah cara kita menjalankan Biz ini. Semoga kita semua berjaya mencapai impian kita. " A Miracles can become a Reality..if you believe.."

3 comments:

lily said...

Sedih juga tengok Cikgu Mokhtar begini ... moga dikurangkan kesakitannya oleh Allah. Kirim salam kat keluarga engkau, OK? BTW, nice to see photos of your families together!

Unknown said...

'MAKE IT HAPPEN'

DR NIRWAN BIN OKSA said...

Semua yg SIHAT pasti sakit,sekarang saya masih sihat perlu mengambil kesempatan dan peluang keemasan ini untuk saya manfaatkan bagi mencapai IMPIAN keluarga saya.Tiada siapa boleh GAGALKAN impian keluarga saya.Saya yakin anda semua serupa seperti saya.Terima kasih Amb Azahar kerana telah sudi menjadi MENTOR saya yg TERHEBAT dalam industri ini.