Wednesday, January 25, 2012

KENAPA ANDA PERLU MEMILIKI "BACA"?


JANGAN BERKIRA UNTUK DAPATKAN ILMU!
Ramai antara kita inginkan satu PERUBAHAN yang LEBIH HEBAT sempena kedatangan 2012! Semangat yang ditanam menjelang ketibaan 2012 PASTI masih berkobar-kobar membara untuk memastikan KEJAYAAN yang lebih hebat berbanding 2011!

NAMUN ia bukan satu perjalanan yang mudah..memerlukan perancangan yang hebat serta satu semangat yang jitu dalam melalui setiap cabaran dan kepayahan. Tips dari saya secara peribadi...anda MEMERLUKAN 6 elemen penting untuk BERJAYA.
1)PLATFORM - Pilihlah platform yang terbaik untuk dijadikan landasan terbaik mencipta KEJAYAAN.
2)MENTOR- Pastikan anda mencari Mentor yang mampu membimbing anda dlm platform yang anda pilih.
3)ILMU- Ianya PERLU anda kuasai sebelum anda mampu mencipta lebih banyak kejayaan!
4)DESIRE - SEMANGAT yang membuak dalam mencapai impian kejayaan!-
5)KOMITMEN - memberi sepenuh usaha dan kesungguhan dalam mencipta kejayaan!
6)KONSISTEN - setiap perancangan..perlaksanaan PERLU diteruskan dengan penuh konsisten !

Dapatkan Tips KEJAYAAN dari saya...satu perkongsian pengalaman. BUKAN berniat ingin menunjuk atau mengajar TETAPI tidak salah rasanya saya berkongsi perjalanan yang saya lalui dari seorang budak PASIF dan tidak memiliki ramai kawan KINI mampu memukau ribuan peserta dan mencipta banyak kejayaan yang selama ini saya impikan!

JANGAN BERKIRA RM50.00 sebagai satu beban...mungkin ILMU yang anda perolehi mampu memberi impak yang amat besar dalam kehidupan harian anda. BE MY BEST FRIEND!

7 comments:

Unknown said...

Rugi dan sia-sia siapa yg tidak memiliki buku ini..jgn melihat dr harga ye tetapi nilai didalam ye amatlh berharga..bila mana mahu berjaya kte perlu berusaha untk memiliki kekayaan itu..stp apa yg kte buat perlu berfkiran positif bru lah tcpai apa yg dcita kn.semoga dgn pemBACAan buku ini dpt mendorong kte ke arah kejayaan..

Unknown said...

Rugi dan sia-sia siapa yg tidak memiliki buku ini..jgn melihat dr harga ye tetapi nilai didalam ye amatlh berharga..bila mana mahu berjaya kte perlu berusaha untk memiliki kekayaan itu..stp apa yg kte buat perlu berfkiran positif bru lah tcpai apa yg dcita kn.semoga dgn pemBACAan buku ini dpt mendorong kte ke arah kejayaan..

Anonymous said...

walaupun saya belum memiliki buku BACA namun saya percaya buku ini sangat HEBAT!!!! Saya tak sabar untuk memilikinya sendiri,membaca dan menghayati liku-liku perjalanan hidup seorang insan HEBAT iaitu Encik AZAHAR...Jom......sama-sama kita dapatkan,miliki buku BACA....Semoga buku BACA ini menjadi panduan kita untuk menjadi seorang insan yang HEBAT!!!!!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

walaupun saya belum memiliki buku BACA namun saya percaya buku ini sangat HEBAT!!!! Saya tak sabar untuk memilikinya sendiri,membaca dan menghayati liku-liku perjalanan hidup seorang insan HEBAT iaitu Encik AZAHAR...Jom......sama-sama kita dapatkan,miliki buku BACA....Semoga buku BACA ini menjadi panduan kita untuk menjadi seorang insan yang HEBAT!!!!! -DORIS SABALA G28 01129819221

Anonymous said...

Herman....

Salam jutawan

Kenapa saya perlu buku ini adalah kerana saya nak jadi insan yg berjaya dan mencapai segala impian saya melalui saluran mentor berbentuk penulisan BACA dinukilankan oleh en.azahar.

Sangat luar biasa hebatttt. ..

Herman Tagayan
Kota kinabalu sabah
0143564706

Anonymous said...

sebelum ni hidup saya bercita cita spt angan mat jenin.tapi...selepas miliki buku baca...isi kandunganya buat saya terbuka minda dan berani untuk berubah.kisah perjalanan hidup sebelum beliau berjaya seperti hari ni buat saya yakin saya pon boleh berjaya seperti beliau.banyak manfaat yang saya dapat melalui buku baca.tak rugi miliki buku yg sangat istimewa tu.terima kasih kepada encik azahar kerana sanggup berkobgsi pengalaman hidup beliau untuk jadi sumber inspirasi kepada kami....Kawan kawan yg serius ingin berubah,jadikan buku baca sebagai pembakar semangat
wawa
muadzam shah
01126650025
G19