Monday, August 10, 2015

Seminar "The Secret Of Success" di Kota Kinabalu,Sabah

Salam persahabatan dari saya dan masih belum terlambat saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri...MAAF ZAHIR dan BATIN.

BERITA BAIK untuk warga Borneo, Sabah dan Sarawak!

Seminar "The Secret Of Success" yang dinanti-nanti akan diadakan di Kota Kinabalu,Sabah!
Bagi mereka yang seringkali MENGELUH dengan kepayahan yang sedang anda hadapi dari segi kerjaya,kewangan dan juga kehidupan..inilah masanya untuk anda LUANGKAN MASA anda pada 06/09/2015(AHAD) untuk satu SEMINAR yang PASTI buat anda teruja untuk MULAKAN satu TINDAKAN yang perlu demi untuk perbaiki taraf kehidupan kita pada satu kehidupan yang LEBIH SEMPURNA!

BUKAN MASA untuk sekadar MENGELUH !
MASA untuk kita sendiri mencari JALAN untuk 'KELUAR' dari kepayahan yang sering menghantui hidup kita selama ni!

Ramai yg nak BELAJAR dan mencari ILMU... TETAPI tidak mempunyai MENTOR yang hebat untuk MEMBIMBING!
Ramai yang nak KELUAR dari KEPAYAHAN HIDUP... TETAPI takder kawan sekeliling yang sama-sama nak BERKONGSI ILMU dan PENGALAMAN!
Ramai yg penat dengan kerjaya makan gaji,serba kekurangan..TETAPI nak berniaga tak tahu bagaimana nak bermula?
Ramai yang mengeluh dengan kesan dari keadaan ekonomi yang tidak menentu TAPI tidak tahu platform yang bagaimana boleh dijadikan landasan untuk BERMULA dan BERUBAH!

Jommmm...LUANGKAN MASA anda!

Saya akan BERKONGSI dengan semua yang hadir RAHSIA KEJAYAAN saya agar anda juga mendapat INSPIRASI untuk memulakan langkah awal utk BERUBAH!

Saya juga pernah lalui situasi yang sama suatu ketika dulu!

Seringkali mengeluh..takder masa yang berkualiti dengan keluarga saya!
Seringkali mengeluh.. stress dengan TEKANAN KERJA yang amat membebankan!
Seringkali mengeluh dengan keadaan kewangan yang tidak stabil!

Mengeluh...mengeluh...mengeluh...tak akan MERUBAH apa-apa!

Bergelar sebagai PENGURUS BANK selama 15 tahun telah banyak mengajar saya erti kehidupan...walaupun seringkali mengeluh payah TAPI itulah kerjaya yang saya ada selama ni..NAMUN untuk BERUBAH kita perlukan TINDAKAN!

Alhamdulillah, TINDAKAN saya untuk BERUBAH pada kehidupan sebenar yang LEBIH HEBAT telah pun Allah tunaikan...KINI masa untuk saya KONGSI ILMU KEJAYAAN yang telah saya lalui selama hampir 10 tahun ni dengan mereka yang SERIUS INGIN BERUBAH dan DIBIMBING!

Ramai yang telah menjadi ANAK DIDIK saya!

Mungkin anda bakal menjadi sebahagian dari mereka juga selepas ni!

JUMPA anda semua pada 06/09/2015!







17 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum, alhamdulillah kini sy brgelar anak didik Mentor terhebat sy En Azahar. Ex-Manager Maybank yg tidak sombong utk berkongsi ilmu rahsia kejayaannya. Mentor yg SANGAT2 HEBAT! Seminar yg LUAR BIASA! Sy sendiri pun x sabar mau pegi dan ubah kehidupan sy dan kluarga. "Jika ingin BERJAYA, duduk dengan ORANG YANG BERJAYA". Sy berasal dr Sandakan dan bekerja di Johor sbgai Pramugari AirAsia.

Hubungi sy,
Wani, +6010-2126973

Syuhada Qalesya said...

Hebat! Syukur alhamdulillah, akhirnya berpeluang bertemu muka dengan mentor hebat saya ini di bumi Borneo! Seminar yang pasti akan mengubah pandangan anda tentang erti kejayaan sebenar. Jummm...alami sendiri anjakan paradigma dan transformasi minda bersama beliau. Tidak percaya? Jangan percaya saya...datang sendiri dan beri peluang pada diri sendiri untuk melihat 'jalan keluar' daripada belenggu pemikiran negatif kita. - Syuhada Qalesya (Kota Belud, Sabah)

dee.mohza69 said...

Tidak sabar berjumpa mentor sy yg akan dtg ke KK bulan depan , kami bersedia menanti kehadiran penulis buku BACA , sgt2 teruja.

dee.mohza69 said...

sy bangga menjadi salah seorang anak didik en. azahar

Anonymous said...

Asalamualaikum, saya salah seorang dari anak didik en.azahar ,dan sememangnya en.azahar adalah mentor yg sangat2x hebat dan luar biasa,,kerana beliau sentiasa brkongsi rahsia2x kejayaan beliau utk ubah kehidupan dari biasa2x jadi luar biasa ,dan rugi lah rasanya kalau tidak pergi seminar of success pada 6/9/2015 nanti dan tak sabar rasanya utk bertemu mentor saya yg hebat ni nanti ..

by Mohd fadli ismail
01131510762

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Assalamualaikum WBT. Saya juga merupakan di antara anak didik En.Azahar.Mentor yang sangat2 kaya dengan rahsia2 kejayaan dan tidak sombong. Tidak sabar rasanya berjumpa dengan beliau juga merupakan penulis buku BACA! Melalui buku tersebut,byk mengubah persepsi kehidupan saya sebanyak 360 darjah . Sangat teruja mahu bertemu dengam beliau 06/09/2015 ini..Kalau bukan diri sendiri yang mengubah hidup,siapa lagi. Kalau bukan kali ini,bila lagi..
Joommm rebut peluang bersama-sama...


Ikhlas dari saya....
Hamizah Ismail

Unknown said...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah , mentor yang hebat seminar yang luarbiasa, Saya pun tidak sabar mau pegi En Azahar adalah Mentor yang cukup berpengalaman dan tak rugi jadi anak didik beliau.

Ikhlas dari

Firdaus 0128664778

Unknown said...

Assalamualaikum.....
Sangat bertuah menjadi salah seorang anak didik MENTOR yang sangat hebat seperti En. Azahar
Rugi besar kalau tak menghadiri seminar beliau yang bukan senang untuk diperolehi
Terima kasih MENTOR.....

Sekian

Aisah Sahat

Unknown said...

Assalamualaikum.....
Sangat bertuah menjadi salah seorang anak didik MENTOR yang sangat hebat seperti En. Azahar
Rugi besar kalau tak menghadiri seminar beliau yang bukan senang untuk diperolehi
Terima kasih MENTOR.....

Sekian

Aisah Sahat

ND LEGACY said...

Assalam dan Alhamdulillah kerana diberi kesempatan dan peluang untuk menjadi salah seorang anak didik Mentor yg superduper hebat seperti en. Azahar.
Saya sangat teruja untuk datang keseminar terhebat pada 6/9/2015 nanti. Sangat rugi rasanya jika tidak datang keseminar ni.
Bukan senang untuk berjumpa dengan seorang yang telah Berjaya & Kaya tapi sifatnya yang sangat humnle dan sudi berkongsi resepi Kejayaan yg beliau miliki.
Terima Kasih en. Azahar.


Sekian,
Nurul Dhanie, Kota Kinabalu SABAH.
0168040570

Unknown said...

Syukur sangat.. akhirnya dapat bertemu juga dengan mentor yang sangat hebat nanti pada 6.9.2015 ini .... dimana kali ini bukan sekadar tips2 audio untuk success lagi sy selalu dengar dari En.Azahar tetapi dapat bertemu secara face to face! memang sangat rugi tidak beri sedikit masa untuk diri sendiri mendengar RAHSIA BAGAIMANA UNTUK BERJAYA ..
Terima kasih En.Azahar kerana sudi datang ke sabah dan kongsi resepi kejayaan En.Azahar untuk kami semua.

Sekian,
Jaclyn chu, Kudat SABAH.
016-8464132

Unknown said...

Assalamualaikum wbt
Saya salah seorang anak didik En Azahar
Beliau sangat komited dalam mendidik saya & banyak membantu berkongsi tips serta rahsia kejayaan beliau , alhamdullillah kini 3 tahun saya bergelar usahawan berjaya , banyak mngubah hidup saya & keluarga saya dari segi tahap kewangan & perubahan sikap diri ke arah yg lebih positif . Sangat rugi jika tidak hadir seminar beliau pada 6 september ini di Kota kinabalu. Saya teruja sekali lagi berpeluang bertemu & menghadiri seminar beliau . Saya doakan En Azahar terus berjaya melahirkan lebih ramai insan hebat spt anda . Jumpa di Kota Kinabalu

Sekian,
Nurul Atikah , Kota Kinabalu
0178144771

Dr Donny said...

Sungguh bertuah jumpa En Azahar 4 tahun lepas...setiap Kali on stage Pasti memberi inspirasi baru kepada saya dan rakan2 yang hadir. Bagi saya, it's a MUST ATTEND event untuk Mereka yang Serius mau Berubah!

Anonymous said...

Slm Sejahtera...
Bebrpa tahun lepas..sya selalu dgr berkenaan En Noor Azahar ini, melalui rakan2 & saudara mara..byk cerita2 HEBAT berkenaan tips2 & rahsia bagaimana utk berjaya..namun sya tdk berpeluang melihat sendiri En Noor Azahar di atas pentas, hinggahla pd July 2014 sya beri peluang diri berjumpa beliau...Jujur sya katakan...Wooow...semua yg sya dgr dari kwn2 & saudara mara adlh benar belaka...bermula saat itu sya terus jadikan En Noor Azahar ini sbgi MENTOR utk sya "BINA KEJAYAAN" dan "UBAH KEHIDUPAN" sya...hari ini genap 2 tahun sya bergelar anak didik beliau..sya bukan siapa2 sblm ini namun stlh mjdi anak didik beliau kehidupan sya berubah 390 darjah...wowooo...Thank U so much En Noor Azahar...semoga tuhan merahmati kehidupan seharian En Noor Azahar..

All the best for us...

kpd anda di luar sana...mungkin ini masa anda 6/9/2015.....

Ikhlas
Mc Roy Fedelis Chin
Ex-Supervisor(Automotif)
Now Businessman
013-8719009

Unknown said...

Salam juara! X sabar nak dptkn ilmu dri mentor hebat En Azahar.. Setiap ilmu yg disampaikn beri inpirasi yg baru kpd sy! 23 hari lagiiiiiiiiii

Unknown said...

Assalam salam juara ... Tidak dpt digambarkan dgn kata2 bila bersemuk dgn prince tahun lepas utk pertama kalinya, insha allah 6/9 ni kali kedua bertemu prince di kota kinabalu.. Kesibukan bukan la satu alasan utk menjadi hebat spt prince.. saya bangga manjadi salah sorang yg di pantau oleh prince utk berjaya spt beliau... sekali melangkah saya akan buat projek ni sehingga sampai kemuncak nya.. terima kasih prince...
salam mixteam dr sandakan sabah.
no wassap saya 0128831707